2013. május 22., szerda

Végre...

...nem kell orrot fújni, törölni. Nyálas köhögést az arcomba kapni. És nem igazán értem miért akkor  a leghisztisebb, mikor a taknya nyála egybe folyik?  Amúgy értem! De komolyan...
Négy óra óta fent vagyunk, így igazolhatom, már akkor hangosak a madarak! :-) Lámpáztunk, orrot fújtunk, és nagyon ügyes ahogy fújja, csak kicsit kell rásegíteni porszívóval. Remélem ma jobb éjszaka lesz, mert öreg vagyok én már éjszakázni.:-) Reggel kicsit összebújva aludtunk el Csengével a nappaliban. Majd hangos, anyaaaaaaaaaaaa, vihetek pénzt osztály fényképre? Bence a csöndes modorában, jól felébresztett minket!:-) Már csak nevetek, mert mikor letettem a fejem délután a kanapéra, szabadult el a pokol...Ugyhogy feladtam, az abbéli reményemet, hogy pihenjek. Na de ez van, pihenünk, majd, ha lehet!!!

Bementem ma a patikába, orrcsöppért, ebből kétféle kellett, egy Csengének, meg a nagyoknak, de csak éjszakára, hogy tudjanak aludni, és lázcsillapítóért, még valamilyen gyógyszertári krémet vettem..fájdalom csillapítót is. 5500ft fizettem, és csak kicsit náthásak vagyunk! Mellettem egy néni, a szatyrába, marékszámra dobálta be a gyógyszert. Lehet, nem csak magának vitte..de elborzattam. Anyósom meséli mennyit hagynak havonta a patikában, ilyen-olyan gyógyszerért! Hát nem tudom...kicsit olyan érzésem van ezzel kapcsolatban,  hogy rászoktatták az embereket a pirulára..micsoda üzlet van ebben. Már más megoldás nem is jöhet szóba? Csak a pirula??? Tudom vannak olyan esetek, mikor KELL, most nem is arról beszélek!

Biggyeszteni, nem biggyesztek, vásárolni voltam délelőtt, műkaját ettünk. Rösti, sült krumpli, és hú de rossz volt, megint nem veszek pár évig, valami pulykamicsoda....

12 megjegyzés:

  1. Anikó, jól látod - a gyógyszeripar a legjobb biznis. rászoktatni az embereket, hogy mindenre rögtön pirulákat kapkodjanak be, pedig a természet a legjobb gyógyító. Nem minden esetben, ez is igaz, de sokszor. Múltkor olvastam egy riportot egy kutatóval, aki az antibiotikumokkal foglalkozik. Azt mondta, tízbol nyolc antibiotium már hatástalan, megszoktuk, mert mindenre kapunk, már nem használnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony bizony, a természet gyógyító! Mi most bodza teát iszunk, és bodza szörpöt!
      Antibiotikum nálunk már évek óta nincs a házban.

      Törlés
  2. Igen, rászoktattak minket. Vagyis aki hagyja magát. Mert anyósom 73 évesen semmit! sem szed. nem akarták elhinni neki csípőműtét előtt. De mondta minek, ha fáj, lefekszik, majd kimegy. Persze, van szívbajra, meg akinek kell. De Életem Párja kapott a vállára valamit és olyan depressziós lett tőle, hogy mikor elolvasta a tájékoztatós és rájött mitől depi, úgy dobra ki, hogy csak csengett. Inkább fáj a válla és tornáztatja, de nem szed rá semmit. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múlkor nagyon merészet hallottam, nem tudom, hogyha benne lennék mi lenne a véleményem. De a rákkal kapcsolatban írták, hogy nem a rákban halnak meg az emberek, hanem a mellékhatásban. Jól legyengítik a szervezet inmunnrendszerét, ilyen olyan kezelést kapnak és már nem tud védekezni a szervezet. Valamit elhiszek ezekből, közvetlenül láttam is öcsém, és anyukám által.:-(

      Törlés
  3. Nekem a kislány sokáig úgy "fújta"az orrát,hogy a szájával adott ki olyan hangot,mintha fújna:))Jókat nevettünk,mások viszont tényleg azt hitték,hogy ez a csöpp lány már ezt is tudja:)Aztán alig akartam elhinni,mikor tavasszal tényleg kifújta az orrát.

    Én is azt gondolom,hogy a gyógyszeripar manipulál,és még olyan "betegségekre"is kínálnak gyógyszert,ami talán nem is létezik.Szerencsére a háziorvosunk először az alternatív megoldásokra buzdít,s legvégső esetben ír fel gyógyszert.
    Húgom holland anyósa elszörnyedve hallgatta,hogy itt írnak fel gyerekeknek antibiotikumot.Náluk ez nem gyakorlat.

    Műkaja helyett egy paradicsomos,vagy carbonara spagetti??Szerintem kevesebb idő,mint amazt kisütni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mégha csak egyfélét írna fel a doki, de bemész a patikába és van vagy öt féle gyógyszer szinte ugyanolyan hatóanyaggal, csak más a gyártó.:-( Na itt a biznisz..

      Igazad van a műkajával, de már a tészta a fülünkön jött ki. Előtte nap géva gombás tészta volt, ma krumplistészta lesz. Bűnöztem, de megint egy ideig nem fogok.:-)))

      Törlés
  4. Sosem veszünk gyógyszert. A gyógyászat mai álláspontja: nem meggyógyít, hanem elfedi a tüneteket. Egy egyszerű forró italporban is nyugtató van, amit gyerekeknek is ajánlanak. Szedálják a kicsiket is.
    Jobbulást Anikó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Heni!
      Sajnos nálunk a fejfájáscsillapító mindig kell hogy legyen. Kettőnknek nagyon sokszor fáj a fejünk. Azt sem veszel? Azt mivel helyetesíted?
      Na az a forró italpor, kb olyan nekem mint a torokfertőtlenítő cukorka...felesleges! Van méz, szárított bodza tea, kakukkfű..

      Törlés
    2. ne irigyelj, nem vagyunk fejfájósak :)
      Migrénes szemfájásom szokott néha lenni, főleg ha szmognak, ilyesminek vagyok kitéve, iszom egy nagy pohár vizet és direkt hányok. Az segít rajta.
      Most nem rontom el, rengeteg bodzavirágot szárítok :)

      Törlés
  5. Jobbulást nektek!

    Hű, ezzel a műkajával most alaposan megleptél...
    Egyszer vettem. A kutyáknak se kellett.
    :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, látod, mi is így jártunk. Na, csak hogy romboljam az imázsomat...(vagy hogy kell írni???)
      Én már kb. 5 éve nem vettem ilyesmit, de már ezek szerint elfelejtettem milyen rossz is....

      Törlés
  6. Hú, a műkajához hozzá sem szóltam :)
    Pár éve kaptunk nyáron az önkoritól, az ingyen evő gyerekeknek volt valami adomány. Konkrétan a kutya megette, de akkor még mindenevő dogunk volt.
    De néha, mikor nincs kedv főzni, beleférne az imázsba, csak már a gyerekek ízlése is változik :)
    Hozzáteszem: hála istennek :)

    VálaszTörlés