2013. május 8., szerda

Valaki...

....vissza adta nekem Bencét! KÖSZÖNÖM! :-) ( az ölelés, csodákra képes!!!)


Amúgy a Királylány, fél mostanában. Még a csigától is.:-( De a legrosszabb, hogy az ágyában is, reggel mikor felkelt, de nem látott, sikítva sírt, anya, anyaaaaaaa, na de, én nem lustizhatok fél kilencig:-))). Majd most este, míg el nem aludt, ott kellett kucorognom az ágyamon.  Közben gondoltam a sok, sok anya társamra aki ugyanígy tesz. Alig mer levegőt venni, és hírtelen láthatatlan lenne, majd vagy a kulcslyukon, vagy a küszöb alatt, kiosonna. Vágyakozva gondol, a lent nyugodtan tévéző, vagy molyoló többiekre, mert magát rabságban érzi, de nagyon!:-DDDDD
Pedig mese könyv nézegetés után, elmesélve a napi programot, köszönve két egérnek és csakának (kacsa), mindig mosolyogva váltunk el egymástól...ezt is kérem vissza, jó?????:-)
 

4 megjegyzés:

  1. Jó! Én Neked adom! Mivel most jöttem a priccsről. Mert ott kellett maradni, míg elalszik a nagyszamár. :-)) És én is elaludtam. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az a legrosszabb szerintem, kitámolyogni onnan!:-)

      Törlés
  2. Mennyi idős a Királylány? Mert vannak ilyen időszakok sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két és fél éves lassan. Életkori sajátosság, tudom sajnos!

      Törlés