2013. május 8., szerda

Milyen...

...igaz! Írni akartam, egy felháborodott, dühös, elkeseredett bejegyzést, hogy Bence túltesz a Mesi kamaszságán...mikor, csörög a telefon! Bettus hívott! És akkor kitöröltem mindent, MERT kibeszéltem magamból és jobb lett, már nem látom olyan nehéznek a dolgot. (dehogynem,  mert mikor azt mondja sorozatban Bence, hogy "szar itthon lenni" mert éppen kérek tőle valamit, vagy  a lábát kezelem, de fáj neki, és én tudom, de muszáj! Akkor morog csapkod, de nem finoman. Hasonlóan mint apósom. Akkor ezzel mindent elárultam, ugye???:-((((

Én mindent megadnék, ha valaki visszahozná nekem azt a bújós, kedves Bencét! És még hol az igazi kamaszkor, még "csak" 12 éves! És akkor holnap ennek a nagyszájú sündisznónak, anyák napi műsora lesz....

Köszönöm az ebéd tippeket, ma milánói lesz. :-)
El kellene néznem a piacra palántáért, de előbb szakadt az eső, most süt a nap....paprikajancsi mosogat...(nézzétek el nekem, hosszú idő óta gyerekek közt vagyok:-)))))

5 megjegyzés:

  1. Igen, igen...csak a távolság, és az idő, meg a telefonpénz, mindig bezavar...:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Skype??? Én ott próbálom a költségesebb barátaimmal tartani a kapcsolatot...

      Törlés
    2. Idő...Bettusnak nincs ideje, még bekapcsolni a gépet sem. És én, nem annyira szeretek úgy odaülni, mindig rohangálok mint a mérgezett egér..:-)))

      Törlés
    3. Persze tudom, ezek csak kifogások! Amit akar az ember, meg tudja valósítani!!!!

      Törlés