2013. május 13., hétfő

Hétvége!:-)


Ezt a finom pörköltet főzte Dávid, apukájával!

Elmesélte hogy készítette:-)

Hozzáteszem lesifotós, készítette! De vállalom, ez vagyok én!:-)))

Pecásnak marcipán! (kicsit furcsa közelről, nem?????:-D

Fincsi torat, aprómancsok megkóstólgatták már!:-)

Nagyon könnyű lett, még a csoki imádóknak is ízlett!

Ehhez nincs mit hozzáfűni, szerintem!:-) Fotogén a kicsaj!:-D


Ehhez sem...:-))






Most csak mi ünnepeltünk, "csendesen".:-) Most hétvégén a nagyobb család! Jó volt nagyon. Finom pörköltet főztek a fiúk, én dödöllét csináltam életembe elösszőr, isteni finom lett, lesz sok, sok ismétlés.Köszi Adrienn!:-)
A torta könnyű lett, a sport szelet amit Dávid készített is nagyon finom!!! Volt sok nevetés, kis hiszti, fejfájás is! Csenge alszik még, hétfő reggel van. Hétvégén vannak pillanatok mikor ezt a csöndet annyira várom! Mégis furcsa.....
Mai biggyesztés géva gombából csinálok tejszínes pennét.

 

24 megjegyzés:

  1. Klassz hétvégétek volt:)Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  2. Szóval, amikor Szentendrén járunk, becsöngetünk-kopogunk. Veletek találkozni kell:)

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég, most irulok, meg büszke vagyok, és el is mondom nagyanyámnak, hogy továbbadtam a tanítást :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidd is hírét, mert nagyon finom lett, direkt elmentem venni rétes lisztet hozzá!:-))

      Törlés
  4. Látszik rajtad milyen jól érezted magadat! Isten éltessen!

    VálaszTörlés
  5. Milyen aranyos vagy a képen! És Csenge nagyon hasonlít Rád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos??? :-) Na igen, Csenge nagyon hasonlít rám!:-)))Köszi

      Törlés
  6. Jó hangulat, klassz gyerekeke és férj! Ilyen egy jól sikerült szülinapi hétvége! :-.)) nekem tetszett volna! :-))

    VálaszTörlés
  7. Remek képek, bizonyosan remek étkek, remek hangulat! Vidámság! :)

    VálaszTörlés
  8. Isten éltessen sokáig ...és maradj mindig ilyen szeretetreméltó.

    Nekem is az tűnt fel,hogy csenge mennyire hasonlít rád:)
    Nagyon szépek vagytok mindnyájan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Ildi, köszönöm!:-)
      Igen, Csenge is olyan gömbölyű mint én!:-)))

      Törlés
  9. Bocsánat,természetesen Csenge,nagybetűvel...

    VálaszTörlés
  10. jajj, de jó látni titeket! Hozzál gyakrabban képeket! Örülök, hogy vállalod magad! Olyan otthonosak, kedvesek, barátiak ezek a fotók! :)

    VálaszTörlés
  11. Olyan rég próbálok írni, de aztán mire több részletben sikerül elolvasni téged, addigra elfogy a mókik türelme. Isten éltessen minden ünnepeltet és évfordulóst, jó egészséget mindNYÁJótoknak!:)
    Meglepődtem, idősebbnek gondoltalak, képzeltelek, mert vannak nagy gyerekeid, de alig van különbség köztünk.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, fiatal... Bár sosem felejtem el a dokinő lenéző arcát mikor megkérdezte Bence születésénél, hány éves vagyok! Mondom 27, erre ő, jézusom és már három gyerek? Érdekes volt számomra. Mert Mesi is mikor született a 24.-et tapostam.:-)

      És köszönöm a NYÁJam nevében a köszöntéseket!:-))))))

      Törlés