2013. május 2., csütörtök

Szeretem...

...a májust! Akkor kezd meleg lenni, a virágok illatát, főleg az orgonáét. Még nézem a természetet, hogy életre kel. Főleg azért szeretem, mert Zsoltinak, nekem szülinapom van, mert a hónap végén házassági évfordulónk is. Szerettem volna, ha egy gyermekünk májusba születik, de nem baj, hogy nincs. Így ez a hónap csak a miénk!:-)
Szerettem ezt az öt napot is! Főleg így utólag nézve, nagyon jó volt! Mert bár minden nap rettegtem az elején, hogy kidől mindenki, nem így lett! Elején a nagyok azért kidőltek.Sajnos Mesi nem tudott jönni velünk kirándulni, kárpótolt egy ebéddel minket.:-) Meg Dávid is nagyon gyenge volt még, fájt a hasa. Meg amúgy sem értem én ezt a vírust! Magas lázzal kezdődik, majd jól vannak. És erős has fájás mellett, hasmenéssel párosul napokig. Csengénél egy hete tart, jól van, kicsit az étvágy gyenge, de napi háromszor tele rakja a pelust, úgy hogy zuhanyoztatnom kell, és figyelni, mert hamar csípi neki. És unom már az állandó sikát, hogy el ne kapjuk...na mindegy. Ennél nagyobb bajunk ne legyen, soha!

Olyan volt ez az öt nap mintha nyaraltunk volna. Állandóan csináltunk valamit. Csak felsorolom, mert időbe szedni, nagyon nehéz!:-) Bográcsoltunk, szalonnát sütöttünk, grilleztünk, kirándultunk, strandon voltunk(ami nagyon, nagyon jó volt!!!! Mert látni Csenge arcát, hogy élvezte..:-), fagyiztunk, sétáltunk, még a temetőbe is kijutottunk rendbe tenni anyukámnál a sírt. És a tegnapi nap csúcspontja a hajógyári szigeten a KONCERT! Igen Ismerős Arcok koncerten voltunk!:-))) Meg persze, csúszdáztunk, és csúszdáztunk...Látni kellene minket, ahogy öten állunk a csúszda előtt, és nézzük Csengét aki olyan félénken, de mellette határozottan megy a csúszdához. Mert imádja! És bár előre engedi az erősebbeket, de megy, és már a végén sem kell megfogni.:-) Viszont, azt is hozzá kell tennem, hogy Dávid bölcsen mondta, hogy anya mi már kinőttünk a csúszdából, uncsi volt! Pedig ott aztán vannak csúszdák!:-)

Viszont magamról is tanultam valamit! Hosszú volt a téli a bezártság. Olyan nehezen mozdulok ki, szinte fizikai fájdalmat érzek, ha menni kell. (amúgy sem vagyok az a menős fajta) DE mikor ott vagyunk, irtó jól érzem magam. Mert tegnapi koncert is nagyon jó volt, nem is tudjátok mennyire...

Most viszont vár egy hatalmas kupac ruha, hogy kivasalódjon, és felmosni, porszívózni is kellene, meg főzni. Zöldség leves, és valamilyen tészta lesz...
És rom eltakarítást is kell végeznem, hiszen én is szabin voltam, meg is látszik!;-)

1. De jó volt olvasni! Előttünk most négy nap otthoni pihi van. Vagyis remélem.

2. Jó, hogy ennyi mindent csináltatok, de az a legjobb, hogy te is szabin voltál! Az olyan ritka...

3. Nagyon jó lehetett ez a pár nap, főleg a koncert, kicsit kizökkentett a házimunkából:) Mert a háziasszonyok ritkán vannak szabin, pedig nekik is jár:) További szép ünneplős májust kívánok nektek:)

1. A koncert volt a csúcs nekem most!:-)
      És köszönöm Erzsi!:-)

4. Jó is az, ha az ember szabin van! :-)) Örülök, hogy jól teltek a napjaitok és sok élménnyel gazdagodtatok! Nálunk a fiúk voltak grillezni a május 1-i megszokott csapattal, én meg maradtam romeltakarítani és tanulni. Készülődhettek a következő ünneplésre! Jó ez a május! :-))

1. Azért pihenj Te is!!!
      Igen a nyár az tiszta ünneplős nekünk, még jó, hogy ennyien vagyunk!:-)))