2014. február 24., hétfő

blablabla...

Nem tudom magamnak sem megmagyarázni. Néha kiönteném a szívem, néha nem. Néha sírnék, néha nem. Néha hiányzik valaki, néha nem. Néha szeretném, ha azt mondanák, minden rendben, jól csinálod, néha tudom, hogy jól csinálom. Néha pillangó szárnyakon repkedek, néha ólom van a lelkemben...

Ma délelőtt megmetszettem a rózsát, majd jól megnyirbáltam a levendulát is. Van egy nagyon régi tövem, remélem nem nyírtam ki..:-) Gyönyörű idő van kint, így a benti növényeket is kicsit lezuhanyoztattam, és ami kívánta átültettem. Nincs annyi növény amennyit szeretnék, de valahogy nehezen maradnak meg.

Blabalbla...amiről írnék, nem tudok..majd megemésztem, mint ahogy szoktam. ;-)

6 megjegyzés:

  1. Na, te legalább csináltál valamit, én meg csak várom az ügyfeleket és csokit akarok, pedig nem is szeretem...

    VálaszTörlés
  2. Kivasaltam a vadi új ruháimat, kiszellőztettem az ágyneműket, blablabla. De ezt is kell és nagyon jól esett ebben a csodás időben. :-)) Akárcsak a bokrokkal Neked...blablabla. :-))

    VálaszTörlés
  3. Miért gondolod, hogy kinyírtad a levendulát? Én ma Áronkáztam és olyan jóóóóó volt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nagyon megnyírtam. De jó lehet nagymaminak lenni..:-)

      Törlés