2014. február 14., péntek

Kisült..


...., a mai kenyérke!:-)

21 megjegyzés:

  1. Hmmm, de régen ettem igazi finom kenyeret. Nagyon jól néz ki. Jó étvágyat kívánok hozzá!

    VálaszTörlés
  2. :) én is elég rég sütöttem, de meghoztad hozzá a kedvem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, de a héten tervezem:) - de egy egyszerű, esteösszekeverem,reggelmegsütöm- kenyeret.

      Törlés
  3. Anikó nagyon szép kenyér, ügyes vagy!
    Hogy csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hú, leírom majd, most nincs időm rá..:-)

      Törlés
  4. Akkor mehetünk reggelizni! :-)

    VálaszTörlés
  5. Hű,de gyönyörűűűűűűű! nekem tegnap sült ki.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép kis kenyérke! Én is megkaphatom a receptet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nelli! Leírom a receptet majd. a másik blogba..:-)

      Törlés
  7. tetszik a blog :) ezért feliratkoztam:

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    puszi

    VálaszTörlés
  8. Látom új olvasód is van :) Nagyon guszti a kenyér kérjük a receptet !
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1606904_644224535614399_660995609_n.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, örülök is minden új olvasómnak! És a régieknek is!:-)
      Recept lesz, ígérem.
      Az idézetet KÖSZÖNÖM!(())

      Törlés