2014. február 4., kedd

Hol élünk?

Elnézést mindenkitől, akinek ez, ezek bejönnek...Vagy nem is! Nem kérek elnézést!!!!
Vasárnap délután, fagyos téli idő.(még azt sem írtam melyik varárnap?:-) Pihen az ember, nyomkodja a tévé csatornákat. Mit nem adott volna 30 évvel ezelőtt ennyi csatornáért! Most nyomogatja az ember, egyszer oda, egyszer vissza. Nem tudom elég gyorsan nyomni a szennyen át!
Felháborít, de úgy, hogy fel megy a pumpa bennem, annyira ez a sok szenny műsor! Legjobban a Való világ most! De az összes, az Édes élettől kezdve, a Éjjel nappal Budapestig, mindegyik! Én csak addig találkozok velük, míg kapcsolom a tévét. Gyerekeim nem nézik, még Mesi sem, még jó, hogy egy tévénk van! Ami kiverte a biztosítékot ma, Hal a tortán bemutatója, mikor fényes nappal egy "fiú" lánynak öltözve megcsókol egy fiút. Hát hol a büdös francban élünk már? Ez az érték? Ezek a példaképek??? Ezek???? Ó, ha kerülne a kezem közé mind! Kapna egy anyai pofont mind!!:-)
Oké, nálam a távirányító! De ez a sok agy mosás....
Nem baj, ha nem értetek velem egyet, akkor is nagyon dühös vagyok!

16 megjegyzés:

  1. Látod, nekem épp ez a bánatom. Hűséget köttetenek, úgymond "olcsón", félév múlva elveszik a rétegcsatornákat, marad benne a gagyi, vagy legalábbis a szememben gagyi. S ha nézném, ami érdekelne, fizessek rá bővítő csatornákra, ezreket. Én évek óta gyakorlatilag nem nézek tv-t, nagyon ritkán, tényleg ritkán. Nálam akkor a politika verte ki a biztosítékot, a többi csak jött rá. S amikor volt egyetlen kedvenc műsorom, éppen azt a hölgyet küldték el a tv-től. Pedig sokan szerettük, s maradtunk fent a műsoraiért esténként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem sokszor minek fizetünk a háttérzajra...

      Törlés
  2. Anikó, egyetértek, teljes mértékben!
    Viszont nálunk a kapcsoló...
    Ha mindenki ezt a megoldást választaná nem lenne kinek ilyen műsort gyártani.
    Egyébként meg nagyon pontos stratégia szerint működik ez az üzletág. Sajnos! De akkor is nálunk a kapcsoló...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jó, hogy nálunk a távirányító. Csak hát ott vannak a gyerekek, akiknek nyomják, mi a menő.... És ha a szülő nincs otthon? Kinél van a távirányító??????
      Képzeld, válaszra sem méltattak a cukiban!:-o

      Törlés
  3. Igen megy a népbutítás rendesen, de szerencsére van egy csomó normális csatorna is, no meg minimax, amúgy meg nem nagyon van időnk tévét nézni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minimax...csak azt ne...-))) M2 vannak jó mesék!:-))

      Törlés
  4. Kedves Aniko!

    Tenyleg nalad a taviranyito. Ne nezd, ha nem tetszik! Ugy tunik (sajnos) van erre igeny, azert csinaljak.
    Nem vagyunk egyformak, sokan sokfelek vagyunk, ki ezt szereti, ki azt... de mi jogon mondhatjuk meg masoknak, hogy mit nezzenek, mert szerintunk az a jo? Te igy gondolod, masok meg mashogy. Sok baj, viszaly haboru volt mar a tortenelemben amiatt, hogy megmondtak, hogy mit tehetunk es mit nem. Egy kicsit gondolkodj el ezen, szerintem, azert, mert valaki mas, meg ne iteld el! Mert elofordulhat, hogy valakinek meg nem fog tetszeni az, akinek voros a haja, vagy eppen bablevest foz, stb.... A tavkapcsolo a kezedben van, szelektalj! De tartozkodj attol, hogy eloird, masnak, hogy mi a jo!
    Egyebkent en sem nezem ezeket a musorokat, atkapcsolok vagy olvasok, esetleg szinhazba megyek.
    A gyerekeket pedig ne feltsd. A szemelyes peldabol tanulnak, abbol, amit otthon, a szuleiktol latnak. Mutasd meg, tanitsd meg nekik, hogy szerinted mi a helyes. De a dontes ugyis az o kezukben van. Ha jok voltak az alapok, jol fognak donteni. De sajnos mindentol megovni nem lehet oket, ahogy minket sem lehetett, mi is elkovettuk a magunk hibait, ugye? Abbol tanultunk es ma mar latjuk, hogy a szuleink mennyire jot akartak nekunk. Nem adhatunk mast a gyerekeinknek, mint gyokereket es szarnyakat.
    Nagyon szep napot kivanok neked!
    Szeretettel,

    Lizi

    VálaszTörlés
  5. "Ami kiverte a biztosítékot ma, Hal a tortán bemutatója, mikor fényes nappal egy "fiú" lánynak öltözve megcsókol egy fiút."
    De ha nem öltözött volna lánynak, és simán csak két fiú csókolta volna meg egymást főműsoridőben, az is kiverte volna a biztosítékodat? Hidd el, hogy sok meleg százszor rendesebb, megbízhatóbb, mint bármely heteró. És ne felejtsd el, hogy a melegek számára meg mi vagyunk a furák. ;)
    Nálam ez elég kényes téma és harapok rá, szóval eléggé meglepődtem azon, hogy téged ez ennyire zavar... Remélem csak a fiú öltözete nem tetszett. És nincs azzal baj, ha nem értünk egyet, unalmas is lenne a világ... De őszintén kérlek, hogy olvasd el az alábbi blogbejegyzést, szerintem nagyon elgondolkodtató, a címe Kisokos tudatos homofóbok részére:
    http://ataszjelenti.blog.hu/2013/10/06/kisokos_tudatos_homofobok_reszere

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah, amúgy nem láttam a "biztosíték kiverő" ominózus műsort, a bemutatóját sem, de remélem nem értettelek félre! Amúgy furcsálltam, hogy ezen bejegyzésed után úgy írtál, mintha meg lennél sértődve, mert valaki nem értett egyet. Legalábbis ez a akkor ez sem lesz nekem dolog számomra olyan kicsengésű. Én nemrég kaptam hajba egy hozzászólóval, mert szerinte ő jobban tudta azt, amit én most intézek...meg a véleményét is azért érzékeltette. De eszembe nem jutott emiatt az, hogy ezek után nem írok arról, amiről akarok, pedig hidd el, hogy nekem is fájt, hogy engem meg állambácsi kisajtoló, naplopónak véleményezett burkoltan egy olvasóm. Amúgy ez a hozzáállásod is megerősíti bennem, hogy te nem vagy olyan nagyon nyitott ember a másságra. De amúgy nincs semmi baj ezzel és NEM bántásból írtam, csak hogy lásd, mi "normálisok" is mennyire különbözünk.

      Törlés
    2. Igen konzervatív vagyok! Vállalom. És amin megsértődtem, nem a hozzászólás volt, hanem hogy én ne ítéljek el másokat. Számomra a divathomoszexuálisokkal van bajom. Nekem nem természetes, hogy a férfi férfival csókolódzik nappal a főműsoridőben. Van homoszexualitás, lesz, és volt is. Nem tartom betegségnek, de nem is az a példaértékű! Hogy ki mit csinál otthon a hálószobájában mindenkinek a magánügye, de szerintem a fiataloknak, de legyen már ez a természetes. Az egy dolog, hogy én a férfi és nőt tartom egy párnak és az általad kirakott képtől felfordul a gyomrom! DE ettől még elfogadom, hogy ez van, és elfogadlak téged is, és nem másokról, ahogy rólad sem ítélkezek, ez az ÉN VÉLEMÉNYEM, és elfogadom a mások véleményét! Bár nem hittem, hogy ekkora indulatokat vált ki ez a bejegyzésem, mert aki olvas régóta, mint te is, azért tudhatod, nekem mi az érték.:-) És ha máshol olvasom, elfogadom, de mint már írtam ez az én blogom, nekem ez a véleményem..:-)

      Törlés
    3. Bemásolom a blogomról az ottani hozzászólásomat, amit a tiédre írtam, hisz ide is passzol. Annyi kiegészítés, hogy sajnálattal olvastam, hogy felfordult a gyomrod. :(
      Nyugodtan lehet véleményed, de ne lepődj meg, hogy nem mindenkié ugyanaz és ezt nem tartja mindenki magában. ;)

      De hogy lehet megkülönböztetni a divatbuzikat a valódi homiktól? Honnan tudod, hogy csak divatból buzi -e?
      Nincs semmi bajom a konzervatívabb beállítottságú emberekkel, amíg nem akarják eldönteni, hogy mi a helyes és mi nem. Hogy mi a normális és mi nem. Anikó, írtad, hogy "ezeknek adnál anyai pofont". ', mi az, hogy ezek, és szerinted pofonnal ki lehet nevelni belőlük a melegséget? Vagy ezt csak a divathomikra értetted? Én amúgy nem hiszem, hogy vannak divatmelegek. Kamaszként sok mindent kipróbál az ember, keresgéli a stílusát, ennyi.
      Az elfogadásnál én nem hiszek abban, hogy van szürke, hisz valamit vagy elfogadunk vagy nem. Pont erről ír a belinkelt blog, hogy az, aki azt vallja, hogy otthon csinálhatják, de nyíltan nem viseli el őket, az az illető NEM fogadja el a másságot (és pont az ilyen hozzáállások, vélemények miatt mennek ki tüntetni, a helyükben én is ezt tenném!!!) . Nekem ezzel sem lenne bajom, ha nyíltan kimondanád, hogy kész, nem bírod őket elviselni. De amit te is és sokan mások is csinálnak, az "divatelfogadás". És attól, hogy foggal körömmel a férfi-nő kapcsolatot propagálod a gyerekeidnek, attól még ha genetikailag bennük van, akkor bizony melegek lesznek. ;)
      Tényleg, ha megtisztelnél a válaszoddal, őszintén érdekelne, hogy ha kiderülne valamelyik gyerekedről, hogy meleg, akkor is így vélekednél a témáról?

      Törlés
    4. Nagyon, nagyon szomorú lennék, de elfogadnám!
      És azt hogy tüntetni mennek? Minek? Kinek? Mint mondtam elfogadom őket! De nem hiszem, hogy ezzel ki kell menni az utcára tüntetni, mint ahogyan én sem megyek ki a férjemmel tüntetni, hogy nézzétek, mi meg így csókolódzunk! NE ÉRTS FÉLRE, ÉN AZ OMINÓZUS MŰSORBAN, NEM A KÉT FÉRFI CSÓKÓLÓDZÁSÁN AKADTAM KI, (nem csak azon), A VALÓ VILÁG MŰSORBAN, A FIÚ, LÁNY NYALAKODÁSÁTÓL IS KIVAGYOK AKADVA DÉLUTÁN HÁROM ÓRAKOR!
      Mindezekután, hiszel rólam amit hiszel, én elfogadom a melegeket, ha nem kérkednek vele. Éljenek, én is élek, elfogadom, ők is elfogadnak. Eddig is biztos találkoztam életem során meleg emberekkel, biztos ez után is fogok...amíg nem sérti az én intim szférámat, nem zavar, de amit a tévében látok, az igen is zavar! De nálam a távirányító, kapcsolok, és nem nézem! Gyerekeimnek meg igenis, azt mondom, imádok 17 éve feleség lenni, és szeretem az apukátokat aki ízig vérig FÉRFI! Ez az én, ANIKÓ véleményem!

      Törlés
    5. Kati, ha emiatt nem olvasol sajnálom! Azért köszi, fő az elfogadás!:-)))))
      Nekem emiatt nem ment fel a pumpám, csak jót mosolygok, mert már tudom, NEKEM mi a jó!

      Törlés
    6. Muszáj tüntetniük, mert el vannak nyomva, nincs annyi joguk, mint heteróéknak: nem házasodhatnak, nem fogadhatnak 1 párként örökbe gyereket, és még sorolhatnám... Te a helyükben mit csinálnál? És közülük sem vonul ki mindenki az utcára, köztük is vannak konzervatívak és inkább vállalják a bujdosást... a belenyugvást... a kirekesztést... titkolózást... Anikó, nem fogadod el őket és kész! Nincs ezzel baj, de ne állítsd kérlek az ellenkezőjét, mert nem hiteles. Oké, kiakadtál a heterós nyalakodáson is, de érdekes mód, nem azt emelted ki, nem rájuk írtad, hogy "ezek" és hogy anyai pofont adnál nekik. Bocs ha félreértettelek, de a posztodból az jött le, hogy ami leginkább zavart, az a fiú-fiú csók volt...
      Számomra egy meleg is ízig-vérig FÉRFI (áh,amúgy szemétség, de a legtöbb meleg iszonyú jóképű, jótestű, kedves...). Ha beöltözik nőnek, akkor transzvesztita. Amúgy Anikó, a melegek pont azt szeretnék, hogy nekik is elérhető legyen, hogy ne csak a sötétben, a 4 fal közt szerethessék egymást, hanem igenis nekik is legyen lehetőségük választani, hogy szeretnék -e mondjuk, hogy papíron is nyoma legyen a kapcsolatuknak, fogadhassanak örökbe gyerekeket és legyen esélyük családként élni úgy, hogy nem kell rettegniük, hogy leköpik, megdobálják őket a homofóbok.

      Én egy percig sem írtam, hogy mindent elfogadok, nem állítottam, hogy mindenre nyitott vagyok (a korlátoltságra például abszolút nem vagyok nyitott...). Ha ez így lenne, akkor a posztomnak azt a címet adtam volna, hogy "én elfogadom, hogy Anikó nem fogadja el úgy a homoszexualitást, mint én".
      Én sajnos nem mosolygok, de annak örülök, hogy te igen...

      Törlés
    7. Én még mindig mosolygok!:-) Mert nem csak fiú homoszexuálisok vannak...
      A témát meg magam részéről zárom, mert minden mást már belemagyarázol, belemagyaráztok a mondandómba. Bújdosniuk kell, meg belenyugvás, meg kirekesztetség? Ha genetikailag van homoszexualitás, akkor az sajnos betegség, ha nem genetika, akkor divat? Mert nekem eszembe nem jut nővel csókólózni.. Ha az lenne a természetes, hogy fiú, fiú pár, nő, nő...akkor nem élnénk, kihalt volna az emberi faj!
      És akkor korlátolt vagyok, meg vaskalapos...én akkor is elfogadom, hogy vannak ilyen beálítottságú emberek, mert mikor ők elmennek tüntetni, én nem vagyok ott. Bár nem értem, ha ezekért a jogokért tüntetnek, minek provokálnak a kamionokon, úgy, ahogy csinálják?
      És még mindig mosolygok, őszintén!:-)

      Törlés