2014. február 26., szerda

Íz élmény..

Van az az íz élmény, ami feledtetni tudja a két óra nudli készítést+ egy óra suvickolást utána.:-) Momentán mákos, de van prézlis is...fénykép nincs, mert állandó lisztes kézzel nem tudtam fotózni.:-)
Voltunk már nagy bevásárolni Csengével, gyönyörűen süt a nap...Csenge egész délelőtt kint volt, most is, ki be..Csak tudnám mit nyüszög éppen a kiskutyánk, előbb kaparintott meg egy nagy darab rántott csirke mellet Csengétől..:-( Lehet, hogy mégsem volt olyan nagy darab???:-))))

Az a jó a kint és bent létben, hogy kint is kupi van, meg bent is.:-)

De jó lenne, most valaki hozna nekem egy csésze gőzölgő kávét...elfáradtam!

10 megjegyzés:

  1. "Az a jó a kint és bent létben, hogy kint is kupi van, meg bent is.:-)"

    A fejné találtad a szöget :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi azért ennyi nudlit gyártanod?:-)) Megérdemelsz egy kávét pihenjél kicsit és viszem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem 2 kg krumpliból csináltam. Többször gondoltam arra, vennem kellett volna egy zacskóval.:-))) Persze azt meg utálom..:-)
      Főztem kávét..köszi!

      Törlés
  3. Én is az sk gyártottra szavazok.Nagyon megkívántam tőled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen más íze van, még ma is puha, finom!:-)

      Törlés
  4. De rég készítettem nudlit! :-) Ma nagyon szép idő volt felénk is. Kávét már nem hoztam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Ma már nem süt a nap..de azért reménykedem...:-)

      Törlés
  5. Én a tizedik emeleten lakom, de... van egy telkünk Velencén. Ilyenkor, mikor kezd tavaszodni, már alig birok magammal, mert mehetnékem van a kertbe. No a miénk se nagy, de azért lehet benne kertészkedni. Én a saját magokra esküszöm. Tavaly gyönyörű paradicsomaink voltak, igaz, hogy a zöme lefagyott, de talán idén. Jó munkát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Idén nem hiszem, hogy lefagynak..-) De azért óvatosan mindennel..ilyenkor hamar akarja az ember, aztán az idő meg megtréfálja.

      Törlés