2014. február 20., csütörtök

Szép!:-)

Mostanában hálát adok a sorsnak, hogy itthon vagyok! (még ha néha nem is tűnik úgy, kétszer rádörrentem Csenguszra ma:-) Eddig is hálás voltam, de mostanában meg is fogalmazom magamnak.:-)
Kint homokozik Csenge, nyitva az ablak, illatos a levegő, bújik a medvehagyma,jön be a kinti zaj...kocsik, szomszéd, anyósomék;-). Mégis olyan jó!:-) Jó már előbújni a barlangból..
És ha azt vesszük, már február 20.-a van, lassan március... Kaptam ma már egy szeretlek sms-t, legnagyobb kamasztól, lehet így szomorkodni? :-) Szép az élet na! Mert azt akarom, hogy szép legyen!:-)))) De tényleg!:-)
http://pinky.hu/wp-content/uploads/2012/04/sz%C3%A9p-naopot.jpg

5 megjegyzés:

  1. Jól csinálod! :) Csak így tovább! Eleinte nehéz, de aztán rááll az ember gondolkodása, szeme...

    VálaszTörlés
  2. Igen, pontosan...még azért van, hogy mondogatnom kell magamban, de haladok..:-)

    VálaszTörlés
  3. Én is mondogatom magamnak. De nekem könnyebb, mert ott vagyok ahol lenni akartam.

    VálaszTörlés
  4. Tiszta szívemből drukkolok neked!

    VálaszTörlés