2014. február 11., kedd

Süti


Készen lett a meggyes süti, a képen  Házitündér+ meggyes süti.:-)

6 megjegyzés:

  1. Hmm... Jól néz ki:) És az a kis mosolygós ott a süti mellett is irtó aranyos :))

    Sokat járt az agyam egyébként az előző pár bejegyzéseden és Katién. Ott nem olvastam el minden hozzászólást, asszem 38-nál megálltam. Szerettem volna kimaradni ezekből a dolgokból, de szeretném, hogy tudd, javarészt veled értek egyet! Tehát ez a lánynak öltöző fiú lesmárol egy fiút az utcán nekem is sok, bár nem láttam azt a részt. Sőt azt sem tudom miben volt benne, mert ilyen sz@rokat (Éjjel-Nappal Budapest és társai) nem nézek. Megértem a felháborodásodat, tényleg nem ezt kéne mutatni a tévében. Bár nekem nincs semmi bajom a homoszexuálisokkal, egészen addig amíg nem kezdenek el provokációt szítani, reklámozni magukat, és amíg nem előttem csinálják (ezek szerint én is divatelfogadó vagy mi vagyok a többiek véleménye szerint). No mindegy, a lényeg, hogy szerintem mindenki többet gondolt bele ebbe az egészbe, mint ami lett volna. Én legalább is így látom. Ők felhúzták magukat egy megjegyzéseden, te pedig a lelkedre vetted azt is, ami már nem neked szólt volna.

    Örülök annak, hogy maradsz köztünk mint bloggerina. Mindig szeretek ide járni, fogok is ezután is. Ettől függetlenül Babit és Katit is olvasni fogom ugyanúgy tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És finom is!:-)
      Igen, az igazság, kicsit jobban a magamra vettem, mint kellett volna. Talán, ha előtte beszél velem, majd utána ír, akkor jobban viseltem volna...ez különben nagyon bonyolult, nehéz téma, én nem annak szántam, csak megjegyeztem egy nekem nemtetsző műsort.
      Persze, mindenki azt olvas amit szeretne, semmi baj azzal, ha olvasod őket, hiszen nem kell dönteni, köztem és köztük.:-)

      Törlés
  2. Anikó!
    Szép a kislányod, és a süti is finom lehet!)
    Továbbra is mond el, hogy mit gondolsz dolgokról, mert ez így van rendjén. Mindig is lesznek olyan emberek akik valami oknál fogva félre értelmezik amit mondasz, de lépj rajta túl, és maradj, ne zárd be a blogodat - tedd úgy ahogy a férjed is mondta.)

    VálaszTörlés
  3. Úgy teszek! Köszönöm a dicséretet!:-)

    VálaszTörlés