2012. szeptember 15., szombat

Csak egy szombat.:-)

Hosszú volt a mai nap! Pedig nem sok mindent csináltunk, vagyis ez így nem igaz, sok, sok apróságot. Reggeliztünk, piacra mentünk ahol azt tapasztaltam megint, hogy nagy drágaság van, de azért vettünk, krumplit, lila hagymát, kelkáposztát, savanyú káposztát, uborkát, kukoricát, főzni, (mit Csenge az autóban hazafelé nyersen megkóstolt:-) Kis sapit is vettünk Csengének, olyan aranyos benne.:-) Majd hazajöttünk,csináltam nagyon finom tárkonyos ragu levest, pulyka comb filéből.És Mesi teljesen egyedül, kapros túrós lepényt sütött, nagyon büszke vagyok rá! Szeret sütni, nekem meg olyan jó, hogy csinálja, és van kedve hozzá.:-)) Holnapi menü is meg van, cserépedénybe sült töltött káposzta.:-) Látszik mit kívánunk ha bejön egy kis hüvi.:-))))
Délután pakoltam, takarítottam, csináltunk Zsoltival darált erős paprikát. Hú, de jó csípős lett.:-) Zsolti még fűzött fel szárítani is. Úgyhogy el vagyunk látva vele.:-) Jöhet a tél...(na még azért ne:-D)

2 megjegyzés:

  1. Ilyenek ezek a napok, amikor semmi különösen nem csinál az ember, mégis eltelik a nap. :-))

    VálaszTörlés
  2. Igen, sok ilyen kellene.:-) Bár....

    VálaszTörlés