2012. szeptember 11., kedd

Volt már jobb is...

Tegnap éreztem este megint azt a borzasztó érzést, hogy nem tudok segíteni...mérges voltam nagyon Bencére, holott tudom, nem mindig ő tehet róla. Igen, az iskola! A tempó, amit fel kellene vennie, nem megy, dacos, ilyen napokon, ha a fejemen pörögnék, sem tudom neki megmagyarázni, hogy tanuljon, és hogy miért tanul.:-( Ilyen napokon nem! Mintha lehúzna egy rolót a szeme előtt, én próbálom noszogatni, de az unott, flegma képe és a hangja, nem a dicsérő, nyugodtságomat hozza ki belőlem.Nagyon nem! A végén lehülyézett, mert én csak állandóan cikizem őt. Amit a végén megbánt, de addigra olyan ponton voltam, hogy nem érdekel, holnap (ma) ő fog az osztály előtt és Ági néni előtt leégni. Miközben csak egy kis részletet kellett tőriből megtanulnia, és kis előadást tartania, tehát felmondania. De nem, csak azért sem tanulta meg. Pedig kb egy versszak az egész. De semmi...este nyolckor már feladtam. Pedig próbáltam elmagyarázni, írjuk le, stb, de mintha a fehér falnak magyaráznék, annyi...:-( Még vissza is pattan a mondatom.:-(( Mi lesz még???? Ennél már csak jobb az biztos!!!

Közben hazajöttek...kis ötöst kapott a feleletéért Bence. Hát jó, lehet gondolni, nekem semmi sem jó!:-( De amit átélek ilyenkor, nem kívánom senkinek. Azért nagyon bízom benne, hogy ebben az évben is olyan jó lesz, mint tavaly.

Mai ebéd; rántott cukkini, és krumplipüré. És kisütöttem a sós rágcsát, finom lett.

Ma még szülői is, három is, egy időpontban.:-(

6 megjegyzés:

  1. Vannak ilyen napok, lesznek is. Bence ügyes fiú, még akkor is, ha kicsit nehezebben megy neki néhány dolog. És a ma kapott jó jegy talán motiválja majd kicsit...

    Kaphatnék a rágcsából kicsit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaphatsz persze!:-)

      Remélem tényleg motíválja majd!

      Törlés
  2. Anikó, néha hagyni kell, hogy "fejjel menjenek a falnak". Ha a szép szó nem használ akkor tapasztalja meg a következményeket! Sokszor jobb megoldás, mint az örökös magyarázás, ami már meg sem hall.
    Sok türelmet neked! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Márti!:-)
      Csak olyan rossz mikor tudod mhetne másképp is!:-(

      Törlés
  3. Kitartás! Lesz ez még jobb is! amikor mind a 4 végzett és már csak ősz hajszálad lesz. ;-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az már most is van! De azért nem olyan rossz nekem!:-))))

      Törlés