2012. szeptember 14., péntek

ma..

Jé. ma péntek van. Most döbbentem rá.:-)
Elmentem a leletért, és csak utána 6 helyre kellett bemennem, hogy mindent megkapjak amit szerettem volna. :-( Amúgy semmi izgi nem volt ma, ha csak az nem, hogy Csenge délben nem aludt el, viszont Mesinek az ölében kifeküdt mire hazaértem, na nem sűrűn láttam így kidőlve.:-) Ennek persze van rossz oldala is. Mindenen hisztizik most, mert nem pihente ki magát!:-( Remélem nem lesz beteg, mert már látom a náthát a küszöbön...:-(
Kivételesen ma maradékot ettünk.

6 megjegyzés:

  1. Ahogy látom, Te sem unatkozol akkor! Még szerencse, hogy Mesi ilyen jól kijön Csengével. Néha kell az a pótmama! ;-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó a pótmama, de soha semmit nem erőltetek rá, rájuk. Valahogy maguktól csinálják. Ma már Csenge, végig ölel mindenkit. Hát ez egy csoda, negyedszer is...ahogy pici gondolatból egy kisember lesz.:-)

      Törlés
  2. Végre péntek:) Amilyen hangulatban vagyok mostanában, alig vártam, hogy péntek legyen. Legyen szép hétvégétek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos fáradt vagy Erzsi! Nektek is nagyon szép hétvégét! Jó pihenést!

      Törlés
  3. Félix is gyanús pár napja, nyűgös, semmi sem jó neki...
    Remélem, Csenge jól van! :-)
    Jó hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van Csenge, csak most szegénykémnek a popsija piros nagyon, pedig soha nem volt ilyen nála.:-(
      Félix is remélem jól van, meg a többiek is!:-)
      Nektek is, nagyon jó hétvégét!

      Törlés