2012. szeptember 5., szerda

Dél van!

Dél van, s én már olyan fáradt vagyok. Nem szoktam meg a szántást!:-)))
Pedig csupa jó dolgom van! Piacon voltunk Csengével,baba kocsistól, meg játszótéren. Piac az drága volt, nagyon. Pedig még be szerettem volna ezt azt főzni. De a szárazság elvitt mindent.:-(  Ami van, drága nagyon. Játszótéren, ment már a duma, amit én annyira nem birok. Csenge egy kisfiúval akart játszani a homokozóban, öntötte volna a lapáttal, a másik lapátba a homokot Csenge, mikor az anyuka közbeszólt, hoho, ezt nem fogja díjazni a kisfia, mert homokos lesz a cipője. Na most magyarázzam ezt el Csengének. És míg én szorosan néztem az időt, hogy hazasiessünk, mert még egy gyors krumplis tésztát kell összedobnom, itt a játszótéren nagyon ráértek az anyukák. Mennyire nem vagyok én erre rászocializálódva( húha, csak leírtam:-))))
Kész a krumplis tészta, várom a leginkább hazasietőt, hogy mehessek vásárolni. Mert megint üres a hűtő..:-O

6 megjegyzés:

  1. Én sem igazán szeretem a játszótereket... Ha csak lehet, inkább máshova megyünk, de persze néha oda is muszáj. :-))
    Ú, krumplis tészta!!! Jó borsosan, hagymásan... :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, muszáj!:-)))
      Finom is volt, jó kis koviubival az a krumplis tészta!:-))))

      Törlés
  2. Játszótér. Brrrrr! De persze, ahogy Dominika is írta, muszáj. Meg a gyerekek szeretik is. Szerencsére Nagyfiú korosztályát már nem féltik a szülők annyira. Nem is hallgatnak már a jószóra. De emlékszem mikor kisebb volt, nem mentünk mi sem, mert nekem az egy horror volt. Élen a sógornőmmel, a sok hülyeséggel. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor neked sem kell semmi újat mondani!:-))))Mondjuk az biztos, kellenek az ilyen élmények is Csengének!

      Törlés
  3. Milyen különös, hogy egy gyereknek homokos lesz a cipője a játszótéren. o.O (lehet, inkább anyukát zavarta a homok)
    Áh, kicsit megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok játszótér kerülő... Általában egyedül nem is megyek, vagy barátnőm, vagy férjem kísér, mert amúgy fúh. Tegnap is egy nőci kis sem jött a gyereke popójából, és szinte minden kisgyereket leoltott, hogy jujjj, vigyázz, nehogy a babucim szemébe menjen a homok, meg ilyenek. Jó, ha dobálják, jogos,hogy rászóljunk, de játék közben szerintem természetes, hogy ezek a piszok homokszemcsék szállnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ne vigye az anyuka a homokozóba! Én is próbáltam Csengének mondani ne csinálja, mondjuk semmi dobálás nem volt, csak az ő lapátjába szerette volna tenni a homokot, na bummm!

      Törlés