2012. szeptember 22., szombat

Tipikus...:-)


Ákos:Tipikus Sztereó

Ezt mozgatott meg ma.:-) Zsolti mutatta, hogy hallottam e már? Még nem! Jó kis szám!!!:-))) Nektek tetszik??

Jó kis nap volt ma is, reggel piac, Zsoltinak vettünk egy felsőt, Bencének két nadrágot, amúgy nem sok zöldséget, mert betankoltunk már télire. Vettünk krumplit, hagymát, és elmentünk délután almát szedni. Kicsi almák voltak, de nagyon zamatos, édesek, és egészségesek. Élvezte az összes gyerekem a szedést.:-)
Mai ebéd, sült csirkecomb, és sült krumpli volt. Dávid sütött almás palacsintát nasinak. Holnapra is megfőztem, bab levest, mert volt olyan jó kis füstölt húsom. Bár meghívtak a sógornőmék halászlére, meg nyaralásból most jöttek haza és élmény beszámoló lesz.;-) Nem baj, a bab leves többször melegítve az igazi.:-) Így holnap csak almás pitét sütök, azt viszek vendégsége is.

További jó hétvégét!

6 megjegyzés:

  1. Hát hálás a köszönet Ákosért! Nem hallgattam pár hónapja, de a kedvencem! Nem egy koncertjét ugráltuk végig a barátainkkal, akiket neki is köszönhetek, pontosabban a közös Ákos rajongásnak. Az ebédetek pazar volt. És holnap én is almásat sütök. De kicsit pihi is lesz. Meg Nagyfiú nagyon motorozni készül az apjával, ha jó idő lesz. :-)) Addig én sétálok egy nagyot vagy nekifogok a zokninak, amit kötni akarok. Egy párat magamnak, egyet meg a Nagyfiúnak. Szép vasárnapot Nektek!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen Györgyi!:-) Én nem voltam Bonanzás, nem szerettem. Én mostanában kedveletem meg Ákost, mikor már érettebb. Meg én is.:-))))
      Nagyon szép, pihentetős vasárnapot Nektek!:-)

      Törlés
  2. Épp a napokban a rádióban (főzés közben) hallottam először Ákos Tipikusát,nagyon meglepett annyira más, újszerű, friss, nekem nagyon bejön!Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jól leírtad, újszerű, friss! De azért van mit gondolkodni rajta.;-)

      Törlés
  3. Már rég hallgattam,pedig imádom Ákost már Bonanza Banzai óta:))! Most rákerestem erre a tipikus sztereóra nagyon klassz! Így reggel teljesen feldobott!

    VálaszTörlés
  4. Mit írtam Györgyinek, én nem voltam Bonanzás, de mostanában nagyon szeretem, meg tudod nagyon kevés énekesnek van ilyen tartása, ennyi év után.
    Olyan fülbemászó, lábmozgató dal!:-)))

    VálaszTörlés