2012. szeptember 9., vasárnap

Miért?

Vajon, miért nem érti a ma 21 hónapos hogy vasárnap van, és aludni kellene reggel? Meg is sértődött, hogy nem a szokásos mosollyal fogadtam reggel, hanem kicsit morcosabban. Úgy döntött felkelti akkor a fiúkat is, jó kis visítva sírással.:-( (Mesit nem lehet ágyúval sem felkelteni) Ez mind hat órakor történt, de már öt órától fent volt, akkor ment Zsolti pecázni.

Tegnap Kellemesen elfáradtam a kertészkedésben, takarításban. Szép lett a kert, de azt el kell fogadnunk hatan pakolunk,élünk, ebben a falat kertben. Ja, és ebben a szárazságban, vagy nem tudom mire vélni, allergiás tünetek jöttek rajtam ki. Viszket a torkom, a fülem, folyik az orrom, és tüsszögök. Hát hogy ha eddig nem jött elő, akkor most mi a csudának????:-(

Leírom tegnap mit főztem. Dőzsi nap volt, megkívántam a lazacot. Mivel beszaladtunk a Metroba, így vettem. És azt sütöttem meg, só, bors, pici méz, rozmaring és citrom társaságban. Rizzsel ettük, és Mesi csinált nagyon finom majonézes salátát. Fagyi volt a nasi délután.

Mai terv, pácolok karajt, csirke mellet, vas lapon megsütjük, csinálok padlizsán krémet és pita lesz mellé. Sütni is fogok, de még az egy kicsit gondolkodtatóbe ejt, mi lesz? Én gyümölcsöset ennék, a többiek csokisat!:-))) Lehet ennek kombinációja lesz!:-D
Szép napot nektek!

12 megjegyzés:

  1. Nálunk búcsú lesz ma, vendégek jönnek. Tegnap készítettem négy fajta sütit, ma reggel vaníliás mézes sodót készítettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen finom sütiket készítettél? Búcsú, de jó is volt régen.:-) Itt már nincs ilyen sajnos!:-(

      Törlés
    2. Nem kísérleteztem semmi újjal, mivel egy napom volt. Elkészült a citromos túrótorta, csokit süti, körtés szőlős pite és levenduláskeksz. Készítettem még vaníliás-mézes sodót. Fő ételek: rántott csirkemell, finom, fokhagymás pecsenye, svéd csirke, vörösboros marhapörkölt nokedlivel. Köretként volt még rizs és majonézes krumplisaláta.

      Törlés
    3. Hüha, ezeket én is szívesen végig kóstolnám! Ügyes vagy nagyon! Ennyit főzni sütni egy nap alatt.:-)

      Törlés
  2. Egyszer elmennék hozzátok ebédre.:) Úgy látszik ez a reggel már csak ilyen. Nálunk is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere, szeretettel várlak!;-)
      Akkor ezen a reggelen valami volt a levegőben.:-)

      Törlés
  3. Jó kérdés:) Bár mi már rég kinőttünk ebből, de én sem értettem soha:)Ajánlom neked ezt a pitét, csokis és gyümölcsös, nagyon finom, bármilyen gyümölccsel elkészíthető:) http://trollakonyhamban.blogspot.no/2012/01/csokis-toszkan-pite-erdei-gyumolcsokkel.html
    Szép napot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múlthéten, pont ilyet készitettem vendégségbe, pillanatokon belül elfogyott.:-) Most sport szeletet csináltam gyorsan.:-)

      Törlés
  4. Ez egy ilyen reggel! Nagyfiú is fél 7 előtt keltett. Nem szokott mostanában 8 előtt jönni, sőt lehet csak fél 9kor. De ma nem. Így is visszafeküdt még szerencsére. De nekem már annyi volt. Inkább megsütöttem a kiflit reggelire. Ma nem irigykedek, nem kell főznöm, anyósomhoz megyünk ebédre. Egészen a földszintig. :-)) Mivel azonban ismét fáj a gyomrom és még nem jöttem rendbe úgysem eszem, csak krumplit. Majd jövő héten jobban irigykedek! Jó? :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mennék anyosómhoz, de inkább nem....(hosszú) Az a kifli megszólal a képen. Felvettem a listámra!:-) És igyekezz irigykedni, jó??:-)))

      Törlés
  5. Hát ez nagyon vicces... Félix háromnegyed hatkor kelt ma... :-)))

    VálaszTörlés
  6. Mi volt ma, nem akartak aludni ezek a gyerekek???:-))))

    VálaszTörlés