2012. szeptember 21., péntek

Nincs!





Alkottam ma délelőtt. Levendulavirágnál megláttam a légfrissítő zseléket. Már olyan régen kerestem hasonlóan elkészíthetőt. Lásd;gyorsan könnyűt.:-) A boltikat utálom, meg amúgy sincs olyan illatú mint szeretnék. Az biztos, karácsonyi is fog készülni, ajándékba is.:-)

Meg amúgy is jól jött ez az illat bomba ma a lelkemnek. Egész délelőtt az elmúlás, az elfogadás körül járt az agyam. Elmúlás miatt, mert jön az ősz, vagyis már itt van, vége a nyárnak. Péntek van, már megint (ez jó hír, de ilyen gyorsan?). Már azon gondolkodom mikor ránézek Csengére, atyaúristen, lassan 2 éves lesz? És szomorú elmúlás is, mert bár nem ismertem, de annyira megrendített egy 33 éves óvónéni, értelmetlen halála.:-(
Elfogadás meg azért mert az embernek el kell fogadnia, hogy a múltat nem lehet visszahozni, az emberek változnak, minden család másképp él. És elfogadni, ami neked fontos, másnak nem, mert másnak más a fontos, ami lehet nekem nem. És ez egy örök körforgás. Meg néha jó, hogy csak a gondolataimat hallom, mikor gépelek, és a billentyűk monoton zaját, néha meg jó lenne, valaki szemébe nézni, és úgy kommunikálni vele. Hát ilyen kusza lelkű délelőttöm volt, miközben postán voltunk Csengével, vad gesztenyét szedtünk, ebédet főztünk. Ma megint valami kreálmányom lett. Tegnap leszedte a maradék laskát Zsolti, abból kellett kitalálni valamit. Lett színes fussili tészta kifőzve, majd ragú, amely hagyma, laska gomba, friss zöld fűszerek, (zsálya, oregáno, bazsalikom)bele virsli, kukorica, és tejföllel hosszú lén behabartam, és rá a tészta, sajttal megszórva eszük, nálunk szereti mindenki.  tovább tart leírni mint elkészíteni és megenni!:-))

Nincs amúgy rossz kedvem!:-) 

16 megjegyzés:

  1. Aha, persze nincs rossz kedved? Ezt a fajta illatosítót én is nézegettem látom te nem is festetted meg, azon gondolkodtam hogy mandula aromával fogom megfesteni de így is nagyon jól néz ki. Amiket leírtál való igaz hogy vannak néha az embernek ilyen negatív gondolatai ami kicsit elkeserítheti , de ha nyugodt lelkiállapotban gondoljuk ugyanazt végig egészen másként látjuk. Nyílván való ez arra nem vonatkozik amit írtál a fiatal óvonéniről! Remélem már a délutánod pozitívabb gondolatokkal lesz tele és a tündér kis Csenge csicsergésével!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt rossz kedvem, bár ideges voltam mikor haza jöttek a gyerekek. De nem miattuk, csak mintha valami lett volna a levegőben.:-) Majd megkértem minden gyerekemet csinálja meg amit kértem, megcsinálták, így jó délután volt egy nagy sétával zárva.:-)))

      Törlés
  2. Néha megengedhető pillanatokra, de hamar, hamar múljon el!Eszter

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy megcsináltad az illatzselét! Én is néztem, és tervezem is majd kipróbálni! Ügyi vagy! :-)

    Azt gondolom, nem baj, ha néha ilyen napja van az embernek.
    Jó hétvégét nektek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki Dominika! Nagyon jó!

      Köszi, hasonló jókat nektek is!:-)

      Törlés
  4. Nagyon klassz ez az illatosító. Én is nézegettem karácsonyi ajándéknak. Érdekes ez a szentimentális hangulat. Ma kint voltunk a temetőben Matyi és apósom sírjánál. Nem szoktuk sokat emlegetni Nagyfiúval, hogy kik is nyugszanak ott. Tudja, elfogadja. Sokat nem megyünk ki, én a gyászmunkát már elvégeztem, nem ezzel tartom az emléket életben. De ez a szentimentalizmus engem is elér ott, mindig. És itthon is. Ugyan nem sokszor, de kenyérdagasztás közben mindig bámulok ki az ablakon és jár az agyam. De tudod, ez az elmúlás dolog nekem valahogy már az újra kezdést hordozza magában. Kertet lehet tervezni, magokat gyűjteni. Innen is látszik, hogy javíthatatlan optimista vagyok. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél jobb nincs is! Javíthatatlan optimizmus!:-))))

      Törlés
  5. Szia Anikó! Jó hosszú szünet után újra előbújtam, de azért olvastalak ám :)! Nagyon ügyes vagy, hogy elkészítetted az illatbombákat, én is ezt tervezem :)

    Kellemes hétvégét nektek :), Vivien.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszed el Vivi, de a napokban gondoltam Rád, olyan régen írtál!:-)Örülök, hogy olvasol! Nektek is nagyon jó hétvégét!:-)

      Törlés
  6. De jó! Ezt én is ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csináld, meg nagyon jó, reggel az egész nappalit belengte a jó kis levendula illat!:-)

      Törlés
  7. Nekem az egész hetem ilyen hangulatban telt, de aztán tegnap jobb lett.
    Nagyon orulnék, ha tobb fényképet mutatnál a konyhai alkotásaidról is. Kellemes hétvégét nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igérem, hogy mindig lesz fénykép, nincs mindig kedvem, időm..:-) De ha úgy lesz fotózom.:-)
      Örülök, hogy jobb lett a hangulatod.

      Törlés
  8. Én tavaly csináltam ilyen légfrissítőt és most is fogok.Szerintem nagyon jók csak ajánlani tudom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó lett! Már tervezem a karácsonyit!:-)))

      Törlés