2012. szeptember 13., csütörtök

Szerintetek???:-)))

Szerintetek mi hangzott el ma legtöbbször a számból?????
- Csenge, hol a zoknid? Vegyük fel! És a papucs másik párja? :-)))))
És hányszor adtam fel a zoknit a lábára?????Csak 10000.....x!:-))))

Amúgy ma olyan édesen főzött velem, kis keverőjével valami finomat csinálhatott, mert megkostólta miután kikeverte, majd, megkínált engem, Zsoltit és Tégla kutyit is!:-D

És ma sem haltunk éhen, milánóit csináltam, pulykahúsból szoktam, de most volt friss marhahús, abból volt, kicsit furcsállta a család, az erősebb ízt!:-) És igen ma is készül nasi, palacsinta, kakaós és lekváros, mert holnap megyek vásárolni és ez volt csak itthon.

4 megjegyzés:

  1. Én évekig azt gondoltam, hogy a lányom sztriptízes lesz.Komolyan! Két lépés, hátranéztem és már nem volt rajta semmi sem. A zoknival még öt éves korban is küzdünk...

    VálaszTörlés
  2. Én még ma is csak a legnagyobb hidegben veszek fel zoknit. Mert szorít. És legszívesebben mezítláb járok.
    És megnyugodtam, hogy ma is volt mit ennie ezeknek a szegény gyerekeknek. ;-))Legközelebb, ha palacsintát esztek, szólj, átküldöm Nagyfiút, az kedvenc étele. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, de egy pár éve öregszem, mert állandóan fázik a lában, 20 fok alatt.:-)

      Várom a Nagyfiút, hetente. Minden héten van palacsinta!:-))))

      Törlés