2012. szeptember 27., csütörtök

Kedves olvasóim!:-)))

Azon gondolkodtam az előbb, mikor ezt a szép fehér részt néztem. Kik olvasnak vajon engem? Szerintem minden blogtársam gondolkodott már rajta. Mert ugye magamból kiindulva, én is sok blogot olvasok. Általában a kedvenceim között fel vannak sorolva, de kalandozok más blogokból is mindenfelé. Családi blogok ezek zömmel. Sok kedvenc blogom van akihez mindig benézek, és tudom mindig válaszolnak, ha írok nekik. Nekem ez fontos, mert így érzem, hogy észrevett, és reagál rá. Arról már írtam, hogy vannak olyan blogok, akiknél írok megjegyzést és nem írnak vissza, vagy átugorja a hozzászólásom, ott próbálkozok még, azután nem írok többé, csak olvasom. Persze tudom, lehet feledékenység, idő hiány, stb....nem ebbe szerettem volna belemenni.
Nekem 60 olvasóm van, abból biztos nem olvas mindig mindenki. Azután vannak a névtelen olvasók, meg akik csak bekukkantanak és itt ragadnak egy oldalig, majd nem jönnek többet. Nézem a statisztikát, (valljuk be, néha mindenki rákukkant;-))) olvasnak külföldről is. Szerintem, van onnan rendszeres olvasóm is, mert nem hiszem pl hogy Katarból minden nap kíváncsi lenne rám valaki.:-D Pedig én azért kíváncsi lennék rá, rátok kedves olvasóim!:-))))

62 megjegyzés:

  1. Köszönöm az érdeklődést, mint egyik "kedves olvasód".:-)) Én is be-be kukkantok ide, mikor időm engedi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anita!:-) És tényleg kedves olvasó vagy!:-)

      Törlés
  2. Én olvaslak mindig, és szoktam hasonlókon gondolkodni! :)
    Ami durva, az az, hogy a kereső milyen kulcsszavakra dobja ki a blogot... Na azokról lehet, hogy nem szeretném tudni, hogy kik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hála, az nem annyira szokott durva lenni nálam.:-D

      Törlés
  3. Én is jelentkezek! Bár ritkán kommentelek, de azért sunyiban olvaslak ám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök is neki, én nem is sutyiba olvaslak, mert tetszik hogy ilyen nyílt vagy!:-)

      Törlés
  4. Igaz van,hogy nem kommentelek ,de én is olvaslak!

    VálaszTörlés
  5. Én is olvaslak, nem csak itt. :-)) Engem is érdekel, hogy ki olvas, ki nem. És ki válaszol a kommentekre. És, hogy Dominika írja, a kereső. Az bizony érdekes. az én nickemre: kiad érdekes oldalakat is. Pedig nem sok közöm van hozzá :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata írta, de nem baj!;-) Nekem nagyon jó megismertelek!Köszönöm!!!:-)))

      Törlés
    2. Bocsi Kata, hogy ledominikáztalak!!!
      Ez jellemző a mai napomra, a teljes káosz és késés, no nem sokat csak 5 percet. És ma olyan pocsék hangulatom volt, mint rég nem és még földbe is döngöltek, a semmiért (mert késtem 5 percet a kenyérsütésből). Elment a maradék kedvem is az élettől. Közben szegény gyereket is megríkattam. Neki is rossz napja volt. Az úszáson is sírt, pedig jól ment az úszás, elsőnek ért célba. Á, le is fekszem egy jó kis videóval, mert kibéreltem vagy 10-et a könyvtárból. Hogy mennyit tudok megnézni egy hét alatt, nem tudom, de legalább van választék. A tévében amúgy sincs sok értelmes film.
      No, jó éjt Mindenkinek! Ha már kipuffogtam magam. És még valami, nagyon fájnak a lábaim, megint esett, vihar volt, hirtelen jött. Aztán megint kisütött. Ez sok volt a szervezetemnek ma.

      Törlés
    3. Jaj,de megölelgetnélek most! Csak hogy jobb kedved legyen!!!:-) Irgum-burgum, aki téged földbe döngől. Neked is lehet ilyen napod. Menj is pihenni, videózni, majd mond meg mit néztél meg, jó? Jó éjt!

      Törlés
  6. Szoktam én is a statisztikát nézni, és valóban olyan helyekről néznek? Azt nem tudom hogy észrevettétek-e de szerintem kommentelők sokkal kevesebban vannak mostanában mint pld. pár hónappal ezelőtt is! Arról már nem is beszélve mikor elkezdtem a blogomat írni 2 éve lesz akkor is sokkal többen voltak akik látogattak.Jó erre azt lehet mondani hogy dolgoznak elfoglaltak, de akkor is dolgoztak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, nálam mostanában állandóak a hozzászólok, és a látogatók is. Azért is voltam kíváncsi!,-)

      Törlés
    2. Csatlakozom. Én is észrevettem ezt!

      Törlés
  7. Én minden nap olvaslak, kommentelek is és mindezt a nagybetűs külföldről ráadásul!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, de nem Katarból ugye?;-))))))
      És nekem sokat jelent a hozzászólásod, főleg hogy olvastam valami szép személyeset rólad,és Angyalkátokról, bár nem nekem írtad.:-)

      Törlés
    2. Örülök, ha olvastad. üdv az északi szomszédsából, ahol angyallesen vagyunk újra!!!

      Törlés
    3. Én tudom Te honnan írsz, vagyis az országot.:-) De jó hogy újra angyallesen vagytok! És nagyon jó lenne hallani is róla. Ez olyan jó!!!!:-)

      Törlés
  8. Anikó, ez nagyon jó felvetés!
    Én is kíváncsi lennék magamnál. :-O

    Az ugye nem meglepetés, hogy én is olvaslak. :-)

    Éva, a válasz, részben fb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márti, én tudom, hogy olvasol.:-)))
      Na akkor én nem vagyok népszerű, nem csípem a fb-ot!:-(

      Törlés
  9. Mit meséljek?
    Én sokszor azon gondolkodtam, hogy talán igen kitapinthatóak vagyunk...rólunk igazán sok mindent meg lehet tudni.
    És örülök, ha más is úgy gondolja, a személyes kapcsolat, közelebbi ismeretség segít a dolgok megértésében:)
    Visszafelé is feltenném a kérdést: Ki vagy te,szerző?
    Üdv:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekeset írsz Júlia. Szerző? Nem, csak leírom, mit érzek akkor, ott.Mintha magamnak írnám, de azután látom, nem magamnak írok, mert ezt egy-két-100 ember olvassa nap mint nap. Írnak, vélemények vannak.Vagy csak olvasnak. És akkor látom már, nem magamnak írok csak. De ezt csak utólag látom. Én a legtöbbszőr csak magamnak írok, mert jó írni. Levezet, feszültséget old, mert nem kopogtat senki, mert nincs napi barátságom.És önző kutya módjára nagyon jólesik, hogy olvastok, hogy írtok, nagyon jól!!!!!! És ez a lényeg.:-)))

      Törlés
    2. :) Diplomatikus.
      Az olvasók közül biztosan sokan bekopognánk, ha tudnuk, hova, és a fizikai tényezők is megengednék:)
      Addig is itt.

      Törlés
  10. Közel fél éves blogolvasási elvonás után már eljutottam oda, hogy be-benézek a kedvencekhez...tehát jelentem én is itt vagyok! ;)

    VálaszTörlés
  11. Dominika jelen. :-) (Most tényleg. :-))
    Olvas is, meg hozzád is szól. Persze ezeket úgyis tudod, és ismersz is, mert te is hozzámszólsz, szóval elmondhatjuk, hogy mi beszélgetünk... :-)))
    Egyébként én is kíváncsi lennék az én olvasóimra, mert akik bejelentkeznek, róluk tudok, de rajtuk kívül vannak még sokan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye, nem csak engem foglalkoztat? :-)))
      És már vártalak a jelenléti listámból nagyon!
      Amúgy baromira jólesik, hogy írtok, nem is gondoltam volna...hüp-hüp...

      Törlés
  12. Szia Anikó!
    Itt ülök Katarban a gép előtt,és jót mosolyogtunk a Párommal. :))Meg vagyok említve a blogodban,dejódejódejó!Én maradtam volna továbbra is mindennapos zugolvasó,de azt hiszem,ennek a kedves "érdeklődésnek" nem tudok ellenállni.:)
    Szóval,a Te blogod és még egy-kettő a mindennapos kikapcsolódás és egy kis "hazai" az itteni életben.
    A holnapi találkozásig :) szeretettel üdvözöllek: Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia Erika! Végre, végre, annyira kíváncsi voltam, ki az a kedves olvasóm, aki olvas Katarból.:-))))Köszönöm, hogy előbújtál, és gyere máskor is, várom a hozzászólásodat! Üdvözlöm a Párodat is!:-)))) És találkozunk, holnap is.:-)))

      Törlés
  13. És én is jelen.. kicsit random még, de olvasó üzemmódban mindenkinél előfordulok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó Dius! Azért ez olyan jó, hogy megerősitetek ilenkor. Majd ebből töltekezem. És komolyan nem hittem, hogy így írtok nekem. Köszönöm!!!!

      Törlés
  14. Én is olvaslak, majd mindennap "rádkattolok":)Szeretem olvasni az írásaid!:)üdv Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erika, főleg, hogy írsz most nekem!:-))))

      Törlés
  15. Én is olvaslak ám :))) Naponta többször is megnézlek történt-e valami új nálatok ! Olyan jó olvasni téged , és tudom mi történik az én családommal ! Puszi neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, mondjuk ebben az egyben biztos voltam. Te egy hűséges olvasom, vagy és leszel is! Köszi...:-))) Puszi;-)

      Törlés
  16. Hát akkor írok !
    17 éves zugolvasó lány vagyok a blogodon. Egy véletlennek köszönhetően kerültem ide, és azóta minden nap várom,hogy újra írj..:)

    A bejegyzésed elején kicsit megijedtem, hogy beakarod zárni a blogot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nincs itt az ideje a zárásnak!:-))) És hogy 17 éves létedre ilyen öreg banyát olvasol? :-D Csak vicc volt, nagyon jólesik ám a lelkemnek!:-)))

      Törlés
    2. :) :)
      Irigylem az egész családot !
      (Talán ezért is tetszik annyira ez a blog.)
      Nekem sajnos nem élnek már a szüleim, így a család fogalmát számomra a bátyám és a barátnője takarja..:(

      Törlés
    3. Sajnálom, hogy ilyen fiatalaon kell ezt átélned!:-(

      Törlés
  17. Bár mostanában igencsak elmaradtam a hozzászólásokkal, olvasni mindig olvaslak. Nagyon megnyugtató számomra a blogod, és az egyik kedvencem vagy. De ezt úgyis tudod. (Milyen sok Erika olvas!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Erika, tényleg sok Erika olvas ezek szerint! Most nem csodálkozom, hogy el vagy foglalva, izgulok helyetted is holnap!:-))) És köszi a kedvencért.:-))))

      Törlés
  18. Igen,:) címet adni tudni kell... Én is azt hittem "bezár a bazár". :)) Azon blogjaim közé tartozik a tiéd akiket tényleg rendszeresen látogatok,olvasok. Szeretek nálad lenni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hajni, hogy szeretsz nálam lenni.:-)
      És még nem zárok, majd valamikor, de még élvezem.:-)))

      Törlés
  19. Azok közé tartozom, akik nagyon ritkán írnak hozzászólást, de szinte nem múlik el nap úgy, hogy ne olvasnám el az írásaidat. Szeretem, mert olyan természetes, és "hétköznapi" (ez teljesen jó értelembe mondom)a tartalma, szóval közelinek érzem a mondandódat.
    Mónika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt akartam ezzel kifejezni, semmi magasztosat, csak a szürke hétköznapokat!:-)
      Nagyon jólesik, hogy olvasol. Én is szoktalak, ahányszor van új bejegyzésed.:-)

      Törlés

  20. Szia Anikó! Én is olvaslak, ha nem is mindennap, azért be-benézek:-), néha csak ötletért, néha azért, mert olyan jó, ahogy a mindennapokról írsz.
    Puszi: Pillangó67-Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éljen Piroska, te is itt vagy! Annyira hiányoztál már!:-) Fiúk jól vannak? És Te????? Köszi hogy jelentkeztél.:-)))
      Na látjátok, ezért volt érdemes megírni ezt a bejegyzést.:-)

      Törlés
    2. Köszi a kérdésedet, mindannyian jól vagyunk. :-) Persze ez relatív fogalom, mert nyúzzák az én idegeimet is rendesen a kiskamaszok, de akkor beleolvasok a blogodba és látom: nem vagyok egyedül, mindannyian túl fogjuk élni. :-) legalábbis remélem....
      Puszi: Piroska

      Törlés
    3. :-) Csak túléljük? Puszi

      Törlés
  21. Én is itt vagyok ám:))))
    Szeretek hozzád "járni",szeretem amiért a mindennapokról írsz és bevallom "loptam" már tőled napi menüt is;)!!!
    Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak hogy loptál ötletet tőlem, örülök nagyon, mert akkor nem hiába írom:-)
      És köszönöm, hogy itt vagy!:-)))

      Törlés
  22. Én meg tudod, hogy vagyok. Ha van időm irok neked (majdnem mindig) ha nincs időm, akkor is megnézlek mindennap.:)

    VálaszTörlés
  23. Itt egy "Nemerika".:-) Én is olvaslak mindig, bár nem mindig van időm hozzászólni. De úgyis tudod, miről mit gondolok...
    És csak azért ma jelentkezem, mert tegnap ovis szülőin voltam este hétig.:-)))
    Bettus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, Nemerika?????:-)))) Többször neki kellett fognom, hogy elolvassam.:-))))
      Én tudom hogy olvasol, mint ahogy én is.:-)

      Törlés
  24. Szia Aniko,
    En is olvaslak szinte naponta;-)Szeretem az irasaidat itt is,es az NLC-n is. Udv Coloradobol,Gyongyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Olyan messziről is olvasol engem Györgyi? :-) Ez fantasztikus! És még az NLC-n is? Pedig oda nagyon ritkán jutok mostanában.:-(
      Örülök, hogy olvasol.:-))))

      Törlés
  25. Szia Aniko, en is mindennap benezek hozzad, annyira meleg, emberi hangvetelu a blogod, ismeretlenul is szeretettel: Tunde - Erdely:)

    VálaszTörlés
  26. Jaj, de örülök Neked is Tünde! :-) Különösen jólesik, hogy a nem bejelentkezett olvasóim is írtak nekem!:-)))
    Köszi, köszi...

    VálaszTörlés
  27. Gyorsan még én is csatlakozok:)úgy 2 hónapja véletlenül néztem be hozzád, "falusisanzonnak" köszönhetően...Azóta rendszeres olvaslak és mindig kapok itt valamit a soraidból.Köszi. Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell ám sietni, bármikor, bárkit szívesen látok!:-))))
      Köszi Eszter hogy olvasól. És hogy sokszor írsz, az is nagyon jólesik!:-))))

      Törlés