2013. január 4., péntek

Azért...

...írok is egy kicsit!:-)
Azon gondolkodtam előbb, mikor pakoltam össze, hogy idén mennyire nem akarok hirtelen megszabadulni a karácsonyfától, és a karácsonyi díszektől. Pedig aki ismer, én a hatodikát sem tudom kivárni a karácsonyfa leszedésével. Hamarabb megtesszük, valahogy így jó. De idén nem így van. Nem tudom, azért mert roppant jó fát sikerült vennünk, vagy a hideg a lakásban(valószínűbb), de ha 10 tű levél potyogott le a fáról, és most is ha odanézek a fára olyan jó érzés fog el, ahogy csillannak a fények. De leszedjük a fát a hétvégén, mert azért valami tűnik el róla, szépen fokozatosan. Gondolom tudjátok mi?:-))) Igen, a szalon cukor!:-D Amúgy a lakás sincs telerakva, itt, ott angyalka, rénszarvas, akik még lehetnek velünk egy ideig, senkit nem fognak zavarni.

Csengéről is milyen régen írtam. Annyit változott, olyan kis mosolygós, bújós, huncut. Ma fél órát dögönyözte apját, állandóan ráugrott félelem nélkül. Legújabb szórakozása a kanapé párnáinak ledobálása, majd leugrik a kanapéról, én meg frászt kapok.:-) És hogy alakul a beszéde, mindent utánunk mond, olyan kis aranyosan formázza a száját. Meg állandóan énekel, de nem is akárhogyan. Hát, csuda édes az biztos. Mikor ránézek, összebújunk, mindig azaz érzés jut eszembe, mennyire vártam őt, mennyire szerettem volna, és érzem a nézésében, tudom anya, itt vagyok..
Nagyok is talán nyugodtabbak, majd hétvégén kiderül mennyire.:-)

És éljen a jóidő, meg a szél kombója, migrénesek gondoltam ma rátok, magunkra!:-((((

És  a mai ebéd, paradicsomos káposzta fasírt, holnapra is ez lett volna...ha...maradt volna annyi, de nem maradt!:-)

21 megjegyzés:

  1. Gondolj a reumásokra is:):)

    VálaszTörlés
  2. Gondolok a reumásokra is:-))) De remélem már jobban vagy!

    VálaszTörlés
  3. Hol a levendula? Azt hittem rossz helyen járok, már ugrottam is volna el innen mikor rájöttem hogy új év új blog háttér :))) Puszi

    VálaszTörlés
  4. Mi még nézegetjük kicsit a fát,gyönyörű.És idén,hogy frissen vágottat vettünk egyáltalán nem is hullik.Pedig a cserépkályha őt is melegíti.

    Az én kislányomnak is a kanapéról való ugrálás a kedvence mostanában.De mégha csak az ülőrészről tenné...de ő a kartámaszról szokott,s a minap a húgoméknál a háttámlára felmászva urott le.Megállt néhány másodpercre a szívem...
    Énekelni is szeret,otthon,utcán,mindenütt.Egyenlőre a télapós és karácsonyi nótákat,mert azokat hallotta mostanában.
    Én máig rácsodálkozom olykor,hogy ez a drága csöppség velünk van,minket választott:))
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlen bátrak ezek a csajok!:-) Csenge még csak hablatyolva énekel.:-))))

      Nektek is nagyon szép hétvégét!

      Törlés
  5. Hűűű, új háttér! :-)
    Tetszik!
    Az éneklésről jutott eszembe, hogy Félix szilveszterkor talált a barátainknál egy műanyag mikrofont, és annyira édesen énekelgetett vele, még a fejét is kicsit oldalra fordította, közben zavarban is volt, de mi úgy nevettünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dominkia!

      Olyan édesek, ahogy napról napra fejlődnek.

      Törlés
  6. Szép ez a levendulás kép, bár nekem egy kicsit hiányoznak a bádogkaspók.:) Változtatnák én is ha tudnám hogyan kell, de annyira béna vagyok, hogy csak a blogger választékából tudnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a levendula hiányzott!:-) De majd lesz bádogkaspó is.
      (nekem is Mesi segített.:-)))

      Törlés
  7. Nekem bejön az új háttér.
    Kendus tudja-vagy legalábbis mondja-, hogy Anya pocakjában baba van, kistesó:)
    Amikor rúgja a hasam(Kende)viccből, na arra roppantul be tudok rágni.
    Kendus mostanában nagyon ragaszkodik a cumihoz, alváshoz szokta megkapni, de már délelőtt 10 körül mondja, hogy Anya kék cumit akarok!
    Jó lenne, ha magától feladná a cumizást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Meli! Olyan furcsa lenne, ha Csengének lenne egy kstesója.:-)

      Csenge tavaly nyáron egyik napról a másikra nem kérte a cumit, pedig nagy cumista volt. Mentünk nyaralni, nem volt túl jól. Foga, vagy nem tudom mi lehetett, de nem kellett neki. Nem is cumizik, nem is cumisüvegezik. Most egy hete nem kéri a cicit reggel, mondja hogy neme...tehát nem jön a tejcsi már. Ennek is vége..:-(

      Törlés
  8. Szia Anikó! Ez már tavaszi megújulás??? :-)
    Nekünk cserepes fánk van, ezért úgy döntöttem, még egy hétig itt marad, díszben pompázva.
    Az ebéd nálunk pizza volt, mindenki a sajátját pakolta, az enyémen sok-sok zöldség volt:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem tudom, hogy megújulás e, vagy csak tudod, valamit tenni vátoztatni kell mert azt érzed!:-)

      Pizza, de régen volt! Betreveztem...

      Törlés
  9. Végre nézegethetjük a fát és a világítást, alig volt rá időnk. Szóval marad még egy hétig, az tuti! Életem Párja is mondta, hogy akarja. Jah, büdös drága normann fenyő, legalább nézegessük, mert nem potyog, bár ahogy anyósom mára befűtött, lehet lepotyog hamarosan. :-)) De irigylem Csengét most Tőled! Bújnék én is, de sosem volt rá alkalmam. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Otthon vagytok? Remélem jó utatok volt!!!:-)
      Mi sem szedtük le a fát, valahogy nincs útban most.
      Irigyeld is Csengét!:-)))))

      Törlés
  10. Vágott fát soha nem díszítettünk. Sajnálom. Míg volt hová kiültetni, addig gyökereset. Már nincs hová. Fiam nem vállal be többet a "birtokára", szüleim sajnos ..., a lakótelepre meg már többet nem merek. Azóta műfenyő van. A szaloncukrot is megoldottuk. Fára nem teszünk, csak alá. :))
    Boldog új esztendőt kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk egyszer volt gyökeres fánk. De hamarabb kipurcat mint ha vágott lett volna.Nem is volt gyökere sajnos!:-( Műfenyőt meg nem szeressük...talán majd egyszer!
      Köszi, Neked is Boldog Új évet!

      Törlés
  11. Ma már eltüntettem minden karácsonyit, nem bánnám, ha jönne a tavasz. Ám erre még elég sokat kell várjunk, sajna. Kinézek: apró hópelyhek szállingóznak....hát ezért sajog a bokám! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem jön az még olyan hamar.:-(

      Én nem bánom most az új külsőt. Kell néha a változás. A fát meg annyira de annyira szeretem, mint a levendulát.:-)

      Törlés
  12. Ja , az új külsőd... nekem a lila levendula szívecskék nagyon hiányoznak ám!Eszter

    VálaszTörlés