2013. január 25., péntek

Nem szoktam...

.... receptet leírni,de most kivételt teszek, mert imént beleharaptam a sütibe, és ilyen könnyű finom sütit régen sütöttem!:-)
Kezdjük azzal Bence nem szereti a kókuszos sütit. Miért?- nem tudom, mert alapvetően nagyon jó étkű gyerek, de hát van ilyen, nem? De mi szeretjük!:-) (Bencét is:-))) Tehát kompromisszumos megoldásként fele ilyen, fele olyan (na milyen???, Igen, kakaós!!!!:-)))süti lett! Anyósomtól van a recept!

1 kg liszt, 25 dkg margarin, ezt elmorzsoljuk a lisztben, 3 tojás sárgája, csipet só, 2,5 dkg élesztő (nekem csak por élesztőm volt itthon), 3dl langyos tejben felfuttatjuk, 1 evő kanál cukorral.Majd jól összedolgozzuk a tésztát. Én csak annyit hagytam állni, míg megebédeltünk. Majd négy részre osztottam, és kettőt úgy töltöttem meg, hogy a tojások fehérjét felvertem, majd mikor kemény volt olyan 15 dkg por cukrot (az mennyi?) 3 evő kanál nálam, de mi nem szeretjük az édes sütiket, hozzákeverünk, majd egy csomag, olyan 15 dkg kókusz reszeléket is.Kinyújtottam a tésztát, a  felét az egyik tésztára kentem, a másikat a másikra. Feltekertem, újjnyira felszeleteltem, és tepsibe raktam, majd be a forró sütőbe. Hamar sül, mert könnyű lágy tészta, és a kókusz is hamar sül, úgyhogy csak vigyázni!!!:-)
A másik két tésztát úgy kentem meg ahogy a kakaós csigát szoktam, cukros kakaóval megszórtam, majd olvasztott margarinnal meglocsoltam, feltekertem, szeleteltem, tepsibe raktam, és sütöttem.:-)
Ha nem elég édes leheletnyi por cukorral szórjuk meg!
Jó étvágyat! (megyek is, csinálok mellé egy kávét!:-)

9 megjegyzés:

  1. Jól hangzik :) Köszi a receptet. (Gyakrabban is írhatnál ilyeneket). :P

    VálaszTörlés
  2. Lehet, csak ilyeneket kellene?????:-D
    Nagyon szívesen, próbáld ki!

    VálaszTörlés
  3. Hú, de jól hangzik a tészta, meg is csinálom hétvégére a sütőtökpürém mellé. Jó, hogy mondod! Megyek én is kávézni! :-)) Igyekszem levelet szerkeszteni a hétvégén!!! :-*)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom!:-)))
      Jó kávézást, én végül is egy gyors kapucsínot ittam, a kiráyllány megint nem aludt!

      Törlés
  4. Ez tényleg nagyon egyszerűnek tűnik. Hétvégén kipróbálom, ha jól sikerül megy a receptes blogba! ;) Kellemes hétvégét nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajni, pont azért is raktam be, hátha hétvégén valaki megsüti!:-)))Örülök, hogy ezt teszed, ha nem sikerül, akkor is írd meg nekem, jó?:-)
      Szép, bacimentes hétvégét Nektek is!:-)

      Törlés
  5. Úgy látom hétvégén mindenkinél ugyanaz lesz akkor a menü :D:D:D

    VálaszTörlés
  6. Jól hangzik a recept,szerintem nálunk is kipróbálásra kerül a közel jövőben!:)És a menüs "biggyesztőst" is nagyon szeretem,mert adtál már egy párszor ötletet.Lehet Nekem is így előre kellene tervezni és akkor nem lennék sokszor bajban...Viszont van egy jó kis tészta receptem,közzé is teszem hátha valakinek megteszik és viszi:)

    VálaszTörlés