2013. január 28., hétfő

Nagyon jó...

...volt a hétvége. Csak kisebb malőrök voltak, mint például vasárnap délutáni mosogató lefolyó tisztítás, kisebb noszogatás a tanulásra..
De volt együtt nevetés is sok! :-)
Szombaton hal helyett, hurkát evett volna a többség. Így leszaladtunk a piacra Zsoltival. Régen voltunk nagyon. Vettem a kedvenc árusainktól, májas hurkát, fél kiló szép világos színű diót, céklát, alma paprikát, savanyúságot. Gyönyörű nagyszemű virág babot, fél kilót. Még vettünk kenyeret és jöttünk is haza. Nem volt nagy piac. Kevés árus volt! Fejben megvan egy bejegyzésem erről, hamarosan írok is róla.
Majd délután, tanulás volt betervezve, meg nekem előre főzés vasárnapra, mert kitaláltuk vasárnap délelőtt megyünk korizni. Mentünk is, Dávid teljes izgalomban volt, Ő még soha nem korcsolyázott. Bence pénteken volt itt az osztállyal, Ő már "rutinos" volt! És tényleg!!! Egymásra néztünk Mesivel, ez nem a mi Bencénk, aki a mászóka alatt állt, míg a többiek lejönnek. Vagy akinek a mai napig tiszta kék zöld a lába, annyit csetlik botlik.:-)Aki mikor megtanult biciklizni, én teljesen ideges voltam, mikor esik egy nagyot. (nála nagyon látszott pici korától az oxigénhiány minden tünete). Hihetetlenül jól siklott a jégenBence, Dávid is, bár az elején csak a palánkba kapaszkodva állt! A végére, már forgott is.:-)
Én viszonyom a jéghez, semmi! Szó szerint! Én nem szeretem őt, ő sem szeret engem!:-D Mesi hasonlóan földhöz ragadt, nem tudom, csak miattam e, vagy amúgy is ilyen, bár ha belegondolok, hogy tanult meg biciklizni? Bele a csalánosba, vagy görkorizni,négykézláb???? :-)))))Na jó nem cikizem, én is ilyen vagyok!:-))))
Egész délután be nem állt Dávid szája, csak mesélte, csak mesélte, milyen jól érezte magát, és már majdnem ő volt a mű korcsolya bajnoka.:-))))
Nekem tanulság, néha ki kell mozdítani a családot a mindennapokból...jót tesz mindenkinek!:-)))
Ismétlés, lesz!!!!!:-))

Mi bigyesztés:-), mansitészta, gombás szósszal és finom saláta, amiben volt; jégsaláta, lilahagyma, tojás. sajt kocka, majonézesen.

7 megjegyzés:

  1. Eme saláta megvalósításra vár. Amúgy is ezen élek jobbára. :-)) Köszi a biggyesztést!!!

    VálaszTörlés
  2. Lemaradt: megértem Dávidot, korizni én is nagyon szeretek. Nálunk mindenki megtanult korizni, mert a suli mögött van közvetlen egy tó. Oda vittek ki minket tesiórán mindig télen. Jaj, de sokat jártunk oda, főleg, hogy a szembelévő parton laknak a szüleim. :-)) Szóval csak korizni, sokat, és gőrkorizni is!

    VálaszTörlés
  3. Anikó, örülök, hogy ilyen jó volt a hétvégétek!
    Várom én is, hogy jó idő legyen a piacoláshoz. Ilyen hidegben inkább maradok itthon. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam Rád szombaton! De nagyon hideg volt, és kicsi piac...:-( Pihenj még Márti!!!:-)))

      Törlés
  4. De jó lehetett. :)Finom májas hurka....végem van. A héten sütni kellene. Korizással én is hasonlóképpen állok mint te. Nem vagyunk jóban a jéggel. :)

    VálaszTörlés