2013. január 26., szombat

Ma lenne...

....68 éves anyukám! Nem is lenne még olyan idős, nem? És 13 éve ment el....olyan sok idő. És azóta minden nap eszembe van, Ő!

Amúgy alakult az este, duli-fulin jött haza Mesi a ruha próbáról (keringőzni fognak), gondoltam, biztos nem azt a ruhát kapta meg amilyet szeretett volna. De tartott részemről a "mosoly szünet", így vártam a fejleményeket. Zsolti kezd el kommunikálni a sértődött Mesivel.
-Kérdi;- milyen volt a ruha próba?
-Jó!
-Akkor mi a probléma?
-semmi...
-Nem úgy tűnik!
-......azt hittem felhív anya, hol vagyok?
Én felhúzom a szemöldököm, és kezdeném magyarázni, mikor Zsolti közbevág. Pár perce anya szólt nekem, hívjalak fel, hol vagy, de én még vártam.
Megint én;- Nincs pénz a telefonomon.....
Azért mégis jó, ha ott van ANYA???? Hmmmm? :-) Na mindig ezt mondom, míg visszakanyarodik, addig nincs nagy gond!

Mai biggyesztés, paduc(hal) lesz sütve, holnapra barssói aprópecsenye. Meg valamilyen leves, lehet fokhagyma krém. Ja és abálok szalonnát, csécsit csinálok, kíváncsi leszek..
Fiuk beindultak menjünk el korizni. Én csak kívülről drukkolok majd! És reménykedem, normális hétvégénk lesz!:-)

22 megjegyzés:

  1. Hát persze,hogy normális lesz! A nem normális is valahol az, része az életünknek.:) Puszillak!

    VálaszTörlés
  2. Mennyi, mennyi étel! Gazdag a kínálat nálatok:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rájöttem, én nem sokat főzök, tehát mennyiséget, hanem sokfélét!:-)

      Törlés
  3. Sajnálom Édesanyádat...:(
    Igen,jó ha Anya ott van.Bármikor!!!:)
    Kellemes hétvégét Nektek!!!

    VálaszTörlés
  4. Én is brassóit akartam ma csinálni, aztán szecsuáni lett belőle :)

    A jó múltkor olvastam nálad, hogy egy hétre előre megtervezed a menüt. Nagyon jó ötletnek találtam ám és én is összeírtam! Ezen a héten úgy is főztem. Amellett, hogy nem kell mindig azon agyalnom mit csináljak azt is tudom mi fog majd kelleni, így sokkal kevesebbet is járok a boltba! Köszönöm a tippet!

    És látod-látod! Ennyire nagyon szeretnek a gyerekeid :) Hiába rosszak vagy dacolnak veled, nagyon is kötődnek hozzád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, én is nehezen álltam neki a menünek, de annyira jó, hogy nem kell agyalnom aznap mit is főzzek, és sokkal aktívabban mondják mit ennének, és nem az a válasz, mint álltalában, hogy mindegy!:-))))

      Igen, azért remélem valahol csak megbújok a szívükben.:-))))

      Törlés
  5. Sajnálom,nagyon fiatalon ment el.
    Bár az élet rendje,de nagy félelmem,hogy egyszer én is elveszítem.

    Hú,azt a kókuszos stit,hogy imádtuk régen.Sütnöm kellene:))

    Mi az a csécsi?

    Jó korizást,és szép,nyugodt hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megvolt a szép hétvégre.:-)
      A csécsi, nálunk a fokhagymás, paprikás szalonna.Nagyon finom lett.:-)

      Süsd meg valamikor Te is a kókuszost, bár Csengének nem annyira jött be..De lehet a Te lánykádnak ízlene.:-)

      Törlés
  6. Anyukád tényleg nagyon fiatalon ment el, sajnálom.

    Mesihez sok-sok türelmet kívánok Nektek. Nehéz lehet. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dius!

      Tudod mi az állati nehéz? Néha olyan mint a kiscica, néha meg mint egy dúvad! Ezt a kettőséget nehéz elviselni.

      Törlés
  7. Részvétem anyukád miatt! :(((

    Hidd el, Mesi mindig vissza fog kanyarodni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hajni!
      Kanyarodik, majd újra el, majd megint vissza..de bele kell rázódnunk!:-)

      Törlés
  8. Az én anyukám 21-én volt 68 éves. El sem tudom képzelni, hogyan lenne nélküle. De szívesen kölcsönadom pótmamának! S Tiéd onnan fentről vigyáz majd rátok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy hasonlóság!:-) Anyukáink is egyidősek, lennének..
      Vigyáz az biztos!!!:-)

      Törlés
  9. Igen én is gyújtottam mécsest érte :( Nekem is nagyon hiányzik ! De azért hagyott ránk valamit magából mert mindketten folytatjuk az ő hagyományait :) Emlékszel ? Gyerek korunkba anyuci is csinált heti menüt :)
    Finom is a csécsi szalonna ha jól megvan fokhagymázva , azt is már rég ettem :) Jó hétvégét nektek! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bizony....de azért jobb lenne, ha még élne!

      gyere, adok a szalonnából!:-D

      Törlés
  10. Részvétem...
    Jól számolom, hogy a nagylány születését még megérte? Talán ez lehet vigasz, hogy látta az unokáját.
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erzsi!

      Igen, megélte. Sőt Dávidot is tudta hogy várom, annyira örült neki, büszkén mondogatta a kórházban, hogy jön az új unokája...
      többieket fentről nézi.:-)

      Törlés
  11. Korán, nagyon korán. Akárcsak az enyém. De hát, van olyan, hogy "időben"? :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán nincs! De annyi, annyi élményt nem éltünk meg együtt! Konkrétan a felnőtt koromat!:-(
      Sajnálom, Nálad is!

      Törlés