2013. január 16., szerda

Köszönöm..

....a sok sok torta receptet, ötletet:-) Lesz miből válogatnia Mesinek. Szerencsés, mert kettőt is választhat. Egyiket barátnőivel fogja megenni, másikat a családdal. :-))) Péntekig várom még az ötleteket!

Ma bevásároltam, a hétvégére, kész vagyon volt, persze sok mindent nagyon jó árban vettem, csak ennyire felmentek az árak.
Délután már megint fájt a fejem, most kicsit jobb, de olyan aranyos volt Csenge ahogy vigasztalt, mögém bújt a kanapén, kivételesen nem lökött le, és nem is hisztizte ki magának a helyet.:-) Mögöttem énekelt, ugrált, mikor kinyitottam a szemem, odabújt, simogatott, és vigasztalt, hogy ne fájjon a fejem. Annyira aranyos, ahogy már átérzi a másik fájdalmát, örömét. Ma találtam pici kori fényképemet, fekete fehér, gondolhatjátok milyen öreg vagyok, :-D Tisztára Csenge néz vissza a képen, majd megpróbálom felvarázsolni a gépre és megmutatom.:-)
Sóska volt ma az ebéd, főtt krumplival és tükör tojással.  Nagy kedvenc nálunk, csak már régen tudtam venni sóskát.
Kíváncsi leszek, mennyi hó fog esni nálunk. Mert ma annyi víz volt az utakon, a kertben, mint egy felhő szakadás után.
Mindenkinek, pihentető éjjelt kívánok!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése