2013. január 7., hétfő

Nem bánom...

Ma leszedem a fát, túl sok szarka jár felé, nagyon kopasz!:-)
Jó sok mindent beterveztem mára, és ahelyett hogy gyorsan nekiállnék míg alszik Csenge, itt vagyok.:-) De hát ez jár nekem.:-)
Főznöm is kell. Csirke pörkölt lesz nokedlivel. Tegnap ugyanis elfogyott az ebéd, és egy közepes tepsi zserbó.
Képzeljétek, hogy jártam. Lelkesen vettem egy csomag fagyasztott cápaharcsa filét. Mutogatom Zsoltinak micsoda jó árban volt, és jó lesz kipróbálni. Vegyük elő nosza a szakácskönyvet valami tuti receptet csinálok belőle. Megnézem a zacskót közelebbről, erre alul kisbetűvel ott van, hogy ez a cápaharcsa lánykori neve, pangasisus. Na, így jártam. Nem szeretjük ezt a halat, sem íze, sem (bűze) állaga. Zsolti eszméletlenül befűszerezte, de nekem így sem ízlett túlságosan. Na most megjegyeztem ennek a halnak a úri nevét is.:-))))
Takarítanom is kell a fürdőt, és ha a fa leszedésre kerül a nappalit is. De ez van, mókus kerék. Nem bánom, szedem is a sátorfámat!:-D

20 megjegyzés:

  1. Mi sem szeretjük:) Jó munkát neked mai napra, én már egy hete lebontottam a fát, gy. hozott egy lila jácintot az asztalra és úgy döntöttem, hogy onnantól nálunk tavasz van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már nálunk is tavaszvárás van.:-) Jó volt ma egy kicsit rendezkedni, takarítani.

      Törlés
  2. A "fa" már nálunk sincs meg!
    :)
    Az, azért egy vicc, hogy még a fagyasztott dolgoknál is el kell olvasni az apró-betűs részt...
    -ezek szerint!
    :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "fa" kint áll és várja a sorsát!:-) Ha élne, akkor nagyon mutatós lenne a kertben.:-)))
      Igen, most mond meg, jól becsapódtam...

      Törlés
  3. Fa nálunk még áll, pangasius nem uszhat bé a lakásba, amúgy sem szeretjük nagyon a halat, N.fiú meg sem eszi. Akkor már inkább eg jó halászlé. Még ha drága is a ponty, de kiadós. Én is inkább hátrafelé haladok, mint előre. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt szeretnétek amit frissen csinálunk peca után, az tuti. De ez a pangasius, se nem hal, se nem hús..:-(

      Törlés
  4. Én tegnap szedtem le a fát. Lelkesen készülnék is a tavaszra, ha nem esett volna tegnap a hó. Utálom a telet. Se színe se hangulata nem volt az idén...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudlak vígasztalni, messze még a tavasz..

      Törlés
  5. Nálunk még áll a fa! Neked jó munkát kivánok a mai napra!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is szerettem volna még megtartani, de már annyira csábultak a gyerekek a szaloncukorra..:-)))
      Megvolt, most nem bántam, kicsit rendezettebb a lenti rész, fent mint a csatatér..ha idén sem lesz lomtalanítás, nem tudom mi lesz.Annyi kacat van, teszem ide, teszem oda..:-(

      Törlés
  6. Én is leszedtem ma a fát, bár még a helyén várja, hogy kiültessük. Csirkepörkölt nokedlival? Nyami, kérhetek?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nyitod az ablakod?:-D
      Olyan finom lett, házi csirkéből..

      Törlés
  7. Az ebédedre nyeltem egyet, tegnap a macskáknak hoztak csirkecsontot, bőrkét, szóval ami egy csirkehúslevesből nekik jár. Én csak nyeltem mikor szétosztottam köztük. Nekem is főznöm kell, annyira megkívántam...

    VálaszTörlés
  8. Úhhhhhh! Zserbót kell készítsek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárcsak vihetnék egy tepsivel neked, nektek!:-)

      Törlés
  9. Én is "karácsonytalanítást" végeztem ma. Most olyan furán üres és sötét minden.
    Pangasiust én is gyűlölöm. Én mondjuk tudtam róla, hogy a cápaharcsa is az ő neve. De mindegy hogy hívják, mert szerintem ehetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már én is tudom a böcsületes nevét!:-)

      nekem is nagyon hiányzik a karácsonyfának a fénye..

      Törlés
  10. Anikó,
    fa már nálunk sincs, mert bár gyönyörű formás luc volt, hullott rendesen.
    A pangasiusról viszont azt olvastam, hogy amit Vietnamban tenyésztenek, azokat nem szabad enni, mert tele vannak vegyszerrel. Nem tudom, ráirják-e a zacskóra, honnan származik. Inkább afrikai harcsát együnk, azokat itthon tenyésztik.
    Csirkepörkölt a fiam nagy kedvence, azt kér a szülinapjára, de ő csak a mellét eszi meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráírják, Vietnámi volt!:-@ Én inkább eszem a szálkás, balint, keszeget...

      Nálunk is inkább azt eszik a gyerekek. Most nem volt benne, de így is elfogyott, viszont a pörköltet sem birom megenni bolti csirkéből. Még jó hogy néha szert teszünk házira.

      Törlés