2013. január 22., kedd

Neeeeeeeeem.........

......, nem akarok szülőire menni! Vagyunk így ezzel páran. Még jó, hogy Mesiére megyek (mind a három egy napon van), ott elmondják a száraz tényeket és cssőőőőő.:-))) Biztos a felvételiről lesz szó. Ma beleástam magam jobban, háááááát nem lettem okosabb! Félévi bizik semmi újat nem hoztak, mindenki azt kapta amire számítottunk! Jaj dehogy is! Mert Dávid soha nem volt példás magatartásból, most igen, és Mesi kivételével aki példás magatartás, és példás szorgalom (én ezzel vitatkoznék) Mind a két fiúnak példás a magatartása és jó a szorgalma! :-) Dávid nagyon büszke volt magára!:-)))

Olyan hosszú ez a hónap, nemcsak azért mert várjuk a tavaszt, valahogy a fizetés is rövidebb.:-( És hol van még a hónap eleje. Nagyon be kell osztanunk a pénzt! Gondolom ezzel sokan így vagyunk, és még sokáig így leszünk..:-((( De azért nem adom fel, kreatív leszek. Ma baconos, füstölt sajtos tészta volt, kicsit átsütöttem a sütőben. Holnap meg boltba kell mennem, mert kong megint a hűtő! De ez a heti menü rendszer nagyon jó ötlet. Így nagyjából tudom mi kell, mennyi..

6 megjegyzés:

  1. Szar a Január ez az igazság. Hosszú, sötét, nyirkos, utálom. És igaz, a fizetés mintha nem is lett volna. Tegnap voltam szülőin, egy darabig tuti nem teszem be a lábam!

    VálaszTörlés
  2. Én kihagynám, de a lányom kényszerít :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyre jobban utálom ezt a szülői mizériát...

      Törlés
  3. Én is nagyon várom már a tavaszt, főleg most, hogy kinéztem az ablakon és szakad a hó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nem szakad, de én is nagyon várom, mekkorákat tudnátok sétálni.:-)

      Törlés