2013. február 5., kedd

Azon..

..........gondolkodtam, engem visel meg az élet pár hónapja, vagy tényleg ilyen nehéz?
 De nézzük a jó oldalát! Egészségesek vagyunk, együtt vagyunk, van házunk, van kocsink, van várni még, miből fizessük be a rezsit. Ennek örüljek? Igen nagyon örülök, de tényleg!
 Ha befognám a szemem, ha befognám a fülem, ha összeszedném kis családom, és elmennénk egy hónapra, a "melegebb éghajlatra"!Elég lenne egy hónap arra, hogy feltöltődjek? Hogy feltöltődjön Zsolti is, hogy a gyerekek összecsiszolódjanak, hogy kitöröljem fejemből azt a sok mindent amin jár az agyam, és éjjel ne riadjak fel, hogy sokszorosa pereg le a szemem előtt pillanatok alatt.
Lehetne nehezebb is, ha nem lenne egészség, ha nem lennénk együtt, ha nem lenne házunk, ha nem lenne kocsink, ha nem lenne munkahely? Lehetne.....

Csak  a napi dolgokkal kellene foglalkoznom, hogy ma is csupa mosoly volt Csenge, és többször felkérezkedett az ölembe, csak úgy oda bújni, hogy ma is teljesítettek a srácok a suliban, és vannak nekem! Mesi segített sokat a konyhában.:-)
Milánóit csináltam, meg palacsintát sütöttem, Katának csúsztatott palacsintát is, mert nemsokára szülinapja lesz.:-) Itt voltak Nővéremék, kicsilányok, nagyot játszottak.:-)

7 megjegyzés:

  1. Igen, lehetne nehezebb, sokan vannak, akiknek sokkal nehezebb.
    Ez viszont számodra nem mérvadó. Én sosem szerettem, ha ezzel vigasztaltak.
    Nincs itt semmi baj!!!
    Az egy hónap elvonulás ötlete nekem nagyon tetszik, tegnap már én is ott tartottam, hogy kiszaladok a világból...
    Kitartás neked is, nekem is! Jó lesz!

    VálaszTörlés
  2. Veled megyek, nem fogok zavarni igérem. Keveset alszom mostanában, fáradt vagyok és már lassan egy hete nem tornáztam, pedig kellene mert olyan jó volt eddig. Csak valahogy most nincs kedvem semmihez. Napot akarok, madarakat és virágzó fákat, talán akkor jobb lesz.

    VálaszTörlés
  3. Nehéz...De én is úgy hiszem ha megérezzük a tavasz illatát a levegőben akkor újult erőre kapunk.

    Már két hét alatt is teljesen újjá lehetne születni,kiszakadva a mindennapi rutinból,kötelezettségekből.
    De addig is,amíg erre várok,igyekszem én is minden pillanatnak örülni és abból töltekezni.

    VálaszTörlés
  4. Na csak aztán el ne felejtsétek ám, hogy mennyire untátok a telet, meg a hideget... (vicceltem, nem megsértődni)
    Nem könnyű átvészelni ezt az időszakot, de túl fogjuk élni, és ha minden jól megy, csak röpke emlékfoszlányok maradnak meg belőle. Abból meg már van egy csomó. Gondolj csak vissza, Neked is volt már nehezebb teled is biztosan.

    VálaszTörlés
  5. Hogy mondja a bölcs! Mindenkinek a saját nyomora a legnagyobb. Ez így van, még a gazdag is érezheti magát szegénynek, mert nem tudja megvenni a legújabb drága kütyüt. Pedig mindene megvan. Neked is csak a napocska hhiányzik, ahogy sokunknak. 1 hónapra még jöhettek, majd lent kipakolunk, hogy elferjetek! :)

    VálaszTörlés
  6. Lányok, itt sajnos most a legkevésbé az idő zavar!
    Talán csak annyiban, hogy megvisel (fejfájásügyileg) az idő....
    De nagyon jólesnek a megnugtató szavak!

    VálaszTörlés
  7. Jógázz, tornázz, tanulj nyelvet pici pénzért - legyen valami ami csakis a tiéd és sokkal jobb lesz!
    http://tudasodajovod.hu/web/guest/erdeklodok;jsessionid=BBC36B8E36FEE9227FE3E2B19BC342D5 nézd meg ezt!
    pussz M.

    VálaszTörlés