2013. február 2., szombat

Megkérdezte..

..Zsolti tegnap, miért nem ma sütök inkább almás pitét? A válasz erre, hogy elfogyott a pite.
 Volt egy kiló túróm itthon. Hétvégére vettem, csak jó lesz valamire alapon. Én amúgy is túró mániás, és tejföl mániás vagyok. Hála, a túró nem bántja a hasam, a tejfölből meg van laktózmentes.:-) Így én minden sütibe azt tenném ha lehetne, mármint túrót. :-)
Gondolkoztam is egész délelőtt mit is süssek, nem sok minden jutott eszembe, míg meg nem láttam Jucinál a túrós batyut. Hú, már milyen régen sütöttem, gondoltam jó lesz az reggelire is. Megsütöttük állandó segítségemmel, Csengével.:-) Hát valami tünemény, ahogy már veszem ki azt az edényt, amiben szoktam a tésztát gyúrni, és jön, és kéri a sajátját.:-) Nem tudom titokban csinálni soha.:-D
De a túrós batyu is hasonló tünemény volt, mondom volt! Na jó még van egy kicsi belőle...:-)))Dehogy reggelire nem lesz, az biztos.:-)
Holnapra a vendégeknek, akik jönnek köszönteni Csengét, túrórudi torta lesz, azt már elkészítettem(tük), és gesztenyés kockát sütök. Anyósom hozza a pogit, lesz megint eszem, iszom. (mert amúgy éhezünk.:-)))
Tehát ilyen sütögetős nap volt ma, ha már egész nap esett az eső.
Zsolti most süti a paducot, csak ezt az olaj szagot, hogy utálom..:-(

12 megjegyzés:

  1. Én tegnap este sütöttem almáspitét. Ma meg csavargóztunk, úgyhogy étteremben ebédeltünk.
    Egyébbként én is enném a túrót túróval :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)ugye, ugye! Nálunk is nagyon kapós volt az almáspite.

      Törlés
  2. Nohát:)))Nem fogod kitalálni,én is imádom a túrót meg a tejfölt.Utóbbit gyakran esszük magában a kicsi lánnyal.
    Én is készülök batyut sütni.És persze én is segítséggel.

    Sok boldogságot Csengének!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen!:-) Ezek az apró tappancsok olyan kis ügyesek.:-)))

      Törlés
  3. A túrósat nagyon szeretem én is! Nálunk tegnap volt sütögetős nap. Ma meg fáj a torkom. Ünnepeljetek jól holnap! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem jobban vagy!!!!
      Köszi, jó volt nagyon!:-))

      Törlés
  4. Kendus tejcukros, de időnként becsúszik a tejföl, tej eredeti változata.
    Cumimentesen élünk!Tegnap volt a csúcs, nem aludt és türelmetlenek voltunk mindketten.
    Visegrád közel van hozzátok, annyira szép hely, csak ajánlani tudom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök a cumimentességhez!:-)))

      Néztem Visegrádot, de most hatunknak sok lenne, amúgy meg majd rágódok még rajta.:-)))

      Törlés
  5. Lássuk azt a tortát! És a buli képeit is.

    VálaszTörlés
  6. Limara túrós-batyuja verhetetlen, nálunk is! :D
    Elég gyakran sütöm, mert nem lehet nem szeretni...

    Van viszont egy másik nagy kedvencünk túrós sütiből, ez a reszelt túrós. Én ezt a receptet szoktam követni, a gond az elkészítésénél csak annyi, hogy nálunk a munka dandár részét (mármint a reszelést) Gáborom végzi, mert az én kezem nem bírná, meg fázna is a fagyott tésztától...
    Rengetegszer készítettem már, de a legjobban az vált be, ha a tészta 1 éjszaka alatt "csontkeményre" fagyott és az lett lereszelve...
    Ja, és keksz helyett Limarából kiindulva, búzadarát tettem bele...

    http://andi1976.gportal.hu/gindex.php?pg=25627386

    Annyira finom, hogy még Gáborom is bármikor, szívesen bevállalja a rá eső részt, ami lássuk be nem elhanyagolható dolog...
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlót csináltam én is már. És nagyon finom volt, hiszen túrós.:-))))

      Törlés