2013. február 1., péntek

Ez vagyok én!:-)

Igen, igen....napok, hetek óta agyalok, el kellene menni Zsoltival kettesben valahova. Csak két napra, nem többre.
Erre tegnap, több olyan kedves blogot olvastam, ahol megtették, elmentek, pihentek. Volt hogy gyerekkel volt, hogy nélkülük. Én mindenféleképpen nélkülük képzeltem, hiszen pihenni mennénk.:-)
Majd jártak a mókus kerekek, nemrégen megnéztem egy pár szállást. Két ágyasat mindenképp, de gyanús volt, hogy állandóan a gyerek árakat is megnéztem. Majd elgondoltam milyen is lenne ott Zsoltival édes kettesben, következő gondolatom, de milyen jó lenne, ha gyerekek is jönnének, és élveznék a medencét. Ennyit a nagy kettesben pihenésünkről, való gondolataimról. :-D Gyűjtögetünk inkább a nyaralásra, és néha meglógunk majd Zsoltival, jobb időbe a városba, egy pár órás röpke randira.:-))))

4 megjegyzés:

  1. Egy irányba jár az agyunk, mert én is ezen gondolkozom napok óta, ha hazajön a férjem annyira jó lenne legalább két éjszakát valahova elmenni ketten. Ránk férne nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom! Ti meg ráadásul, olyan sokat külön vagytok.

      Törlés
  2. Az anyáknak már csak így jár az agyuk!

    VálaszTörlés