2013. február 11., hétfő

Szép!?

Szép! Süt a nap, vakít a hó....szép, szép....
De én már tavaszt szeretnék, több okból is! Szeretném reggel kinyitni az ablakot, madarak csicseregnének, én kiraknám szellőztetni az ágyneműt. Majd kint a napsütésben meginni a kávét, és nyitott ajtó mellett főzni. Kint játszana Csenge, és teregetnék a napsütésben. Majd délután lemennének a fiúk bicajozni..Zsolti pecázna..Mesi sokáig sétáltatná Tégla kutyust...Tudom, nem kívánság műsor, és nem csak én szeretném ezt nagyon, gondolom:-). Még jó, hogy a február ilyen rövid.:-)
Ja, de még azért is várom a tavaszt, mert olyan lomtalanítást fogok végezni, hogy ihajjjjj! Minden szobában szét fogok alaposan nézni, és minden olyat kipakolok, ami felesleges por fogó, és nem is mozdítjuk meg soha! Csak mérges vagyok, mert ugye olyan kevés pénzt fizetünk(?!), hogy már tavaly sem volt lomtalanítás itt.:-(

Tegnap megint elment fél napom azzal, hogy két vállra fektetett a migrén! Egy szerencsénk van, soha nem egyszerre fáj a fejünk Zsoltival. De ma délelőtt olyan káosz volt mindenhol, hogy csuda...úgyhogy pakoltam, takarítottam, vasaltam, Csengével játszottunk. Még jó, hogy főzni nem kellett, éppen elég volt a maradék. Húsleves volt, és vadas. Meg is kaptam miért csak tésztával volt, miért nem zsemle gombóccal, de olyan nem jól voltam. Mesi sütött csokis, diós sütit.:-) Zsolti finom vacsorát csinált...szóval, sokat segítettek.:-)

20 megjegyzés:

  1. Szomszédasszonyom migrénes, úgyhogy megértelek. Szépek voltak a fiatalok, néztem a múltkori bejegyzésed.Én már mindent kiszórok, sajnos, hely kevés, menjen ami felesleges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsés vagy, hogy Te nem vagy migrénes!
      Szépek voltak igen. És olyan kis idétlenek még! De addig jó!!!:-)))
      Kiszórok én is, csak legyen hova...

      Törlés
  2. Látod, milyen jó, hogy segítenek, így akkor is elkészül minden, ha Te nem vagy tökéletes állapotban...
    Én is kínlódtam a fejfájással, de tegnap délután sétáltunk egy nagyot a hóban, és az sokat segített.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most annyira leterített, hogy hiába csábott a hó, akkor is csak a szememet letarkarva elbújva lett volna jó...

      És igen nagyon sokat segítettek, még ha nem is úgy lett minden megcsinálva ahogy szerettem volna. De kit érdekel, majd megcsinálom.:-)))

      Törlés
  3. Uh én is migrénes vagyok, bár mostanában lekopogom nem jött a roham.:( Nem irigyellek. A tavaszt azokból az okokból várom többek közt, amiket te is írtál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudom, mostanában mi van? Egy ideig olyan szépen elkerült...:-(
      De ha beáll gondolom az idő, könnyebb lesz talán.:-)

      Törlés
  4. Átérzem! Én is migrénes vagyok, de csakúgy mint kovtamánál engem is elkerült mostanában, max a gyengeséget éreztem. Úgyhogy pihenj ha fáj a fejed, vannak körülötted épp elegen akik ilyenkor segíteni tudnak kicsit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, csak ne éppen az az oldalam legyen ott, ahol a mindenahelyénlegyenmertkülönben...., hanem a lesz...om majd rendben leszünk, és milyen aranyosak, hogy segítenek..:-DD

      Törlés
  5. Hm, gondolatolvasó vagy? :-)))) Én is lomtalanítást tervezek tavaszra, mert hadilábon állok a rengeteg könyvvel. Senki nem olvassa, elavult nagyrésze. Akkor meg minek, ki vele! Elvégre könyvtáros lennék, vagy mi a szösz, aki elvileg tud leselejtezni (is)! Különben is kell a hely, ahogy mondtad a sparherdnek és egy előszobai komódnak. Akkor hajrá, számoljunk le a lomokkal és a fejfájással! Jut eszembe, a gyógyszerész ki tudta keverni a gyógyszert?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod!!!:-DDDD
      Jaj, a könyvek...mégha csak az lenne útban! De nem, itt minden vicik vacak, pedig két éve hasonlót csináltam, de nem eléggé...
      Nem voltam még a gyógyszertárban. Zsolti vett sarindont, de bemegyek viszem a dobozt és kérek majd.:-)

      Törlés
  6. Én ma este kezdődő migrénnel mentem ki futni a -3 fokba, és most, hogy már ettem is utána, elmúlt. Kivételesen megúsztam a gyógyszert.
    Nálunk is csodálatosan sütött ma a nap, és én is nagyon várom a tavaszt, de nem is merek egyelőre belegondolni, ki tudja, mi lesz még... Bár, felmelegedést jósolnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyes vagy! (futás miatt is) Én tegnap 2 saridon, 1 algopirin után sem lettem jobban, pedig, nagyon nagy fejfájésnak kell lenni, hogy gyógyszert vegyek be..és látod nem használt!:-(

      Jósoljanak csak jóidőt...:-)))

      Törlés
  7. A lomtalanítást én is várom, valahogy minden alkalomra jut bőven, pedig évente kétszer van. Nem is értem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó nálatok Erika, hogy kétszer van, itt tavaly egyszerűen nem volt egyszer sem. Pár éve még nálunk is kétszer volt! Pedig annyi kacat van, szó szerint kacat!:-(

      Törlés
  8. Nálunk épp csodásan esik a hó.Csillogó,nagy pelyhekben.
    Bár én is nagyon szeretem a tavaszt,de mégis örülök a hónak.Inkább most essen,mint húsvétkor.
    Én épp a meleg téli napokon nem érzem jól magam a bőrömben.Duzzad kezem,lábam,és ingerlékeny vagyok.

    Nagyon jó kis csapat van körülötted:)))
    Én a vadast tésztával is imádom,ha valaki esetleg rámhagyná az adagját:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt maradék, mind megették!:-)))

      Én is általában a meleget nem bírom, melegfront érzékeny vagyok!

      Törlés
  9. Nekem a migrénre évekig csak a flector rapid EP tasakos pora jött be, ez vényköteles, de baromi hatásos, a fejfájásambulancián írták fel először. Amióta nem szedek fogigátlót már nem olyan erősek a rohamaim, 1-2 algopirinnel bírhatók, de a flectort ajánlom annak akinek kellhet.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallottam már róla, de a vénykötelessége miatt, nálam sajnos nem jó!:-(
      Én nem szedek semmilyen gyógyszert, de a fájdalom csillapítot is utálom bevenni, és csak a legvégső esetben teszem.

      Törlés
  10. Én is annyira várom már a tavaszt, hogy azt el se tudom mondani. A madárcsicsergés, a feléledő természet illata, a napsütés hiányzik! Nagyon fárasztó ez a sok öltözködés, én nagyon fázós vagyok, és bármilyen melegen öltözöm fel, mindig didergek. Szóval várjuk együtt a tavaszt!!!
    (Lomtalanítási terveim nekem is vannak, különböző ötleteket gyűjtök most, hogy hogyan lehet felesleges dolgoktól úgy megszabadulni, hogy ne a kukában végezzék - mert az azért kár lenne.)
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam ma Rád míg pakoltam, de bevallom, nem sok olyan dolgot találtam ami menthető. Különben én sem szeretek a kukába dobni semmit. Már jár az agyam, kinek mit adjak oda, ami használható.:-)

      Törlés