2013. február 18., hétfő

Hétvége:-)




Farsangoltunk szombaton! :-) Fiúk katonák voltak, nagyon belelkesedtek az új szerzeményen, a gázálarcon. Csajok cicák voltak.:-) Mirólunk is készült fénykép, de ha nem haragszotok, azt megtartjuk a családi fényképtárba, mi is nagyon aranyosak voltunk.:-DD Én Dömdödöm voltam, ez egy sztori, talán az alkatom miatt...:-D, Zsolti "Lómai császár", hát rajta nevettünk a legtöbbet!:-))) Irtó eredeti volt. És persze titkosan ment minden, jelmez készítés. Kicsit bekavart a jó idő, vagyis dehogy nagyon jó volt! Sokat voltunk kint, elfáradtunk, Csenge is. De azért táncikáltunk, activityztünk, ettünk, ittunk. Jó volt!:-)
Vasárnap Zsolti halászlét főzött kint bográcsban, már közel sem volt szép idő, sajnos!:-(
Ma meg megyek romokat takarítani, valamit ki kellene találnom főzni is,  a halászlé mellé. Azon gondolkodtam, valamilyen rizottót csinálok.
Legyen mindenkinek szép hete! 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak ;)Azért megnéztem volna a szülőket is ;))Nektek is szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Na az nem olyan publikus, mármint a szülők.:-))))

      Törlés
  2. Bájosak voltatok! Jó egy ilyen családi farsangolás, beöltözés. Főleg, ha mindenki szereti! :-)) Legyen túrós csusza/ tészta a halászléhez és akkor én is megyek ebédelni! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, magam is meglepődtem az első alkalommal, mennyire élvezik a gyerekek.
      Túrós tészta pénteken volt, ezért volt most kilőve.:-)))

      Törlés
  3. Hóvirág! Nálunk még nincs :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt már mutatóban van egy két helyen hóvirág. Csak megyünk már kifelé a télből...

      Törlés
  4. Jó hétvégétek volt!!!
    (A sablont te variálod? Mert az előbb nem láttam a betűket, most meg alig találtam meg, hol tudok megjegyzést írni... :-(((()

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt nagyon, Dominika!:-)))
      Igen én variáltam.:-(((

      Törlés