2013. február 18., hétfő

Van kedvetek?:-)

Mivel az egész délelőttöt azzal töltöttem, hogy belepiszkáltam a sablonba, és nem sikerül vissza állítanom, kapkodva kezdtem főzni a rizottót, majd a mosógéphez rohantam....:-) Nemrégen teregettem ki, és eszembe jutott, hogy én ezt hogy utálom csinálni, mármint teregetni. Meg zöldséget, és krumplit pucolni, meg panírozni a húst is utálom...lehet van még de most nem jut eszembe.:-)
És Ti Kedves háziasszonyok, Ti mit utáltok nagyon a háztartásban elvégezni? Van kedvetek leírni????:-))) Szívesen olvasnám!!!

Ja és a sablon még nem végleges(kétbalkezes), de a kisméretűt leraktam aludni, még valakit szelidit nem alszik, de én kapom magam és megcsinálom a fürdőszobát és felmosok, mert azt nem lehet egy mini cirkálóval elvégezni.:-))))

40 megjegyzés:

  1. Én a házimunkák közül a hús felkockázását (felszeletelését) utálom a legjobban. Egyáltalán: nem szeretek a hússal dolgozni. Mindig eszembe jut, hogy ez valamikor egy érző lény volt; bár szeretem, de meg tudnék lenni hús nélkül.
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt én sem szeretem, csak muszáj, kategória!:-)

      Törlés
  2. Nekem a teregetéssel nincs bajom. Én hajtogatni utálok. Meg port törölni. Meg ugyebár naponta kétszer kell minimum felsöpörnöm a konyhában a 2 gyerek miatt. Az se a kedvencem. A főzéssel egy problémám van, ha valamit le kell reszelni. :D
    Szóval van bajom bőven

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ennyi legyen...nem? Na igen, kisgyerekek mellett meg, nincs is látszatja a rendnek, folyamatos káosz!:-)

      Törlés
  3. Májat vágni,meleg húshoz érni de legfőképp mosogatni,annak sosincs vége....csak akkor látszik,ha nem csinálom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos! Pedig nekem segít egy gép is ebben, mégis mindig van mosatlan.:-(

      Törlés
  4. Nekem sohasincs kedvem takarítani. Mondhatnám úgy is, hogy utálom! De nagyon!!! Nem szertek ruhát leszedni, mosogatógépet kipakolni, mosott edényt elrakni. De legjobban takarítani utálok, nem tudom, mondtam e már? ;-))viszont szeretem a rendet, így nincs mit tenni, megcsinalom és közben sokat szitkozódóm! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Takarítani szeretek, csak néha nem látom semmi értelmét..:-)))
      Nem is tudsz Te szitkozódni..:-DDDD

      Törlés
  5. Ha kedvem van akkor általában mindent megcsinálok morgás nélkül, talán a vasalás amihez még a kedv is kevésnek bizonyul! De ha muszály csak megcsinálom! Jó színt választottál az új blogruhádnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva!
      Igen, én is hasonlóan vagyok, ha van kedv kiforditom a lakás négy sarkát, ha nincs akkor marad minden ugyan úgy! Az a baj, hogy én azt csak akkor szeretem csinálni, ha egyedül vagyok. Szerinted ilyen mikor van?:-)

      Törlés
  6. Én panírozni kifejezetten utálok.Ráadásul akkora rumlit csinálok vele,hogy sokszor a szekrényajtókat is takaríthatom.És ráadásul nem is szeretem túlságosan.
    Takarítani szeretek,csak azt nem,hogy max.egy-két órára van látszata.A teregetést szeretem,de leszedni már nem.
    A kedvenc háztartási tevékenységem a pedig a felmosás.Ami különösen jó,hisz mindennap szükséges mióta sokat vagyunk itthon,és sokat főzök.
    Épp tegnap kezdtem írni egy bejegyzést a kedvenc háztartási "segítőimről"...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olvastam!:-)))
      Na hasonlóképpen vagyok én is, de azért mindent megcsinálok!
      Legjobban kelt tésztát dagasztani szeretek!

      Törlés
  7. Mosogatni,azt nagyon utálom.Inkább 10x felporszívózom helyette.
    Ruhát teregetni szeretek viszont leszedni elpakolni már nem igazán.
    Port törölgetni...háát...az akkor jó ha éppen felhúzom magam valamin,akkor annak szoktam neki állni és megnyugszom mire végzek.:)
    Most épp a gyerekszobában törölgetek(nem vagyok ideges csak muszáj),viszont a soksoksok játékot mire áttörölgetem,brrrr!!!
    Felmosni is szeretek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó streszoldás a takarítás!:-)))))

      Mondjuk nem irigyellek, nálad is sok a mosogatnivaló mindig, sokat sütsz, főzöl.:-)

      Törlés
  8. Gyűlölök vasalni, egyszerűen kiakadok tőle!!! Még "jó", hogy a férjem irodában dolgozik, vasalt ingben... De szerencsére csak nyáron, télen lazább a helyzet, akkor elfér a pulóver is. :)
    Amit viszont imádok: a vízkőoldózás. Látványos, gyors, egyszerű, és szeretem, ahogy csillog-villog utána. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt a vízkőoldást olvastam már nálad!:-)))
      Én vasalni szeretek, ha rászánom magam!!!

      Törlés
  9. A takarításnál csakis a koszt és a kupit utálom jobban és kb úgy mint az előttem szólok, nem szeretek teregetni, ruhát leszedni, mosogatógépet kipakolni - vasalni sem, azaz azt csakis úgy, ha közben megy valami jó film, amit legalább meg tudok nézni, mert nem alszom el:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is utálom, mármint a koszt és a kupit, így mese nincs meg kell csinálnom.:-)))

      Törlés
  10. Utálok sajtot panírozni, mert duplán kell! Karfiolt panírozni... ááááááááá!!!!!!
    Ablakot mosni sem szeretek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, karfiolt én sem szeretem panirozni, sajtot nem szoktam, egy párszor próbálkoztam, de kifolyt MINDIG!

      Törlés
  11. Pont a minap jutott eszembe mosogatás közben, hogy mennyire úúútálom a fokhagymanyomót kitakarítani...
    -éppen azzal foglalatoskodtam egy fogpiszkálóval a kezemben.
    Akkor nekem is eszembe jutott, hogy kéne írni róla, ki-milyen háztartási eszközt szeret, vagy nem szeret elmosni, rendbe tenni, használat után!
    :)
    házi munkákkal általában úgy vagyok, hogy szeretem-nem szeretem meg kell csinálni...
    :(
    Viszont, ami általában kiveri nálam a biztosítékot, az a pakolás. Itt azokat az apró szarokat értem, amit hétköznap "csak úgy" a látszatrend miatt, feldobálunk a polcokra, ide-oda...
    (értsd, gyöngyök a földről, ficni-fecni rajzok, játék alkatrészek, tehát csak és kizárólag olyan dolgok, amik akár egyből a kukába is kerülhetnének, legfeljebb akkor egy idő múlva elkopna, nem lenne mit szétpakolniuk a csajoknak)
    Ezzel a nemszeretem munkával, mire mindent a helyére teszek, képes vagyok egy fél napot eltölteni...
    -szerinted, utána milyen nagy kedvem van még a rendes takarításhoz?
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fokhagyma pucolót, én sem szeretem, meg halpucolás után rendbe tenni a dolgokat (horgászfeleség:-)))
      Meg a tésztás ragacsos edényt elmosni..De muszáj!:-))))

      Törlés
  12. Jó a téma :)Én mosogatni és vasalni nem szeretek. De ez is inkább kedv kérdése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kedv kérdése! Néha a legutálatosabb dolgot is másképp csinálja az ember.:-) Néha....

      Törlés
  13. Felmosni...pfúj. Karácsonyra kaptam egy hiperszuper felmosót, de azzal sem megy gyorsabban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én felmosni már szeretek...csak előtte a koszt összeszedni, na azt nem!:-) Viszont a hideg miatt szinte mindent leszőnyegeztünk, inkább a porszívó az állandó segítőm.:-)

      Törlés
  14. Nekikezdeni bármilyen házimunkának. Ha már elkezdtem nincs baj, de addig...
    Vasalni pedig nem szoktam, arra kizárólag iskolai ünnepek reggelén vagyok hajlandó.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi ruhát nem is lehet mind vasalni, én is csak a fehéreket szoktam, de nyáron azt sem, ha illatosra szárad..de most télen muszáj, így is állandóan mosok, csak nem szárad úgy...
      Nekikezdeni én is utálok!:-D

      Törlés
  15. A mosogatást utálom a legjobban, ( a ragacsos nokedliszaggató a halálom ), sok pénzen lenne, mosogatógépet vennék biztosan.
    Anikó nagyon kellemes az új külső, jó a szín, a betűformák, nagyon jó a szemnek, szerintem :) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áldás a mosogatógép! Én nagyon szeretem, bár a miénk nem a nagy 12 személyes, hanem a keskenyebb, hálás vagyok érte, én bevágom a nokedli szaggatót is a mosogatógépbe.:-))) Így könnyű mi????:-D

      Köszi a blog dícséretét, így már nekem is tetszik.:-)

      Törlés
  16. Nem szeretek teregetni, mosogatógépet kipakolni, és főzni sem. :) A főzéssel mondjuk az a legnagyobb bajom, hogy én enni sem szeretek... ráadásul annyit bíbelődöm, és elfogy tíz perc alatt... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és ez még rosszabb lesz, ha nőnek a fiúk!:-DDDD
      Én csak kint a napon szeretek teregetni..

      Törlés
  17. Nem szeretek port törölni, vasalni, mosogatni, teregetni, ablakot pucolni...

    Nekem is tetszik ez az új külső. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hajni!
      Tehát neked is van, nemszeretemházimunkád!:-DDD

      Törlés
  18. Na, tegnap nem jutott időm írni, majd ma.
    Nem szeretem a kupit. Mégis mindig az van...
    Nem találtam tökéletes porszívót, ez olyan, hogy búg, és kész, alig szív, pedig szeretnék porszívózni, csak egy erősebbel.
    Vasalni annyira nem, hogy nem is vasalok. Max ha nagyon muszáj.
    Főzni szeretek :) Azt utálom, hogy a sütőnk évek óta rossz, és a 4 főzőlapból 1 darab használható, szóval ha egyszer veszünk újat, még nagyobb örömmel főzögetek majd.
    Mosogatás elmegy, csak ne lenne olyan körülményes, lavóros, víz-kiöntős megoldású. Ez az, amiért morgok néha. A mosással is csak ennyi a problémám, hogy ki kell hordani az összes vizet, figyelni rá, stb...
    Portörlést utáltam, megoldottam, annyira tele van minden polc, hogy nincs mit törölni, könyvek mindenütt.
    Teregetni jó :) Főleg ki, mikor már tavasz van, jaj, de szeretem.
    Ablakmosást még nem szeretem, mert pattog a festék a keretről, és majd ki esik az üveg, ez is tatarozásra vár. Másképp semmi bajom nem lenne vele.
    Nem is tudom, mit hagytam ki. Elég is ennyi :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem azért nem Te emelgeted az a sok nehéz vizet!:-(
      Pórszívó hasonló volt! És már nem is tudom 13 év alatt mióta itt lakunk, hány és hány pórszívó volt, olcsó vacak, abból már egy hipeszupert is lehetett volna venni. MOST van egy nagyon jó, 7 méteres a zsinórja, hosszú gégecső, jó szívás, és "csak" 15000ft volt!Mivel napi használatban van, nagyon szeretem.:-)

      Törlés
  19. Nehogy ebből kimaradjak... :-)))
    Nem szeretem a szemeteszsákot kivenni a kukából, újat beletenni, majd körbemenni a lakáson, kivenni a fürdőszobából is a kiskukát, beleüríteni a nagy zsákba, azután kivinni az egészet. Érthetetlen számomra, hogy miért, de ez nekem néha fizikai fájdalommal jár.
    Van, amikor utálok mosogatni...
    Ja, és játékokat pakolni sem szeretek. Nem is az én feladatom lenne, mondjuk.
    Tényleg jó az új sablon!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már hiányoltalak...;-)

      Megértelek, nekem sem a kevencem, de már akkorák a gyerekek, kiadom nekik a munkát.:-)))))
      Én is utálom, hogy állandóan valami játék, kisvalamik vannak a földön. Viszont Csenge valamelyik nap akkorát aludt, hogy összerámoltam, felmostam, és vártam, hogy felkeljen...körbenéztem a lakáson, és olyan hiányérzetem volt. Mindig arra vágyok legyen rend, tisztaság, na most az volt, mégsem éreztem magam jól. Ki érti ezt????:-DDD

      Törlés
  20. VASALNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Meg a páraelszívót tisztítani.

    De imádok mosogatni és teregetni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, a páraelszívót én is mennyire utálom, meg amíg használtam a fritőzt takarítani..
      olyan nagyon nincs amit imádok, talán sütni....:-)

      Törlés