2013. február 25., hétfő

Gáz ügy, útóirat!

Már nem vagyok mérges, ideges, emiatt. Minden esetre meg van a véleményem az ügyről, mivel ez egy nagyon hosszú történet, és teljesen nem is pozitív, így nem megyek bele az ügybe jobban. Ma megjött az utolsó levél. Meg pénteken a csekk, ami 44000ft-ra módosult, 25000ft-tal kevesebb mint az előző csekk. Ma Zsolti hívja őket, a gépben az áll, közös megegyezéssel jött létre ez a számla. Hogy ki kivel egyezett meg, az rejtély!:-( És nem is fejtették ki, miért ennyi, az annyi...na de már így is többet írtam, mint amennyit akartam!
Tanulság: Bukovinszki családban is bevezetek( üzlet szabályzat helyett), család szabályzatot! Ha felhúzza valamelyik Kamasz az agyamat, visszamenőleg egy évre, annyi ölelést és puszit kell adnia, amit én mint kedves munkatárs(rabszolga), kiszabok!!!!!:-) Azonnali végrehajtással....Ma is sokat kaphatnék!;-) (kaptam is)

14 megjegyzés:

  1. Most halleluja vagy átkozzak? Inkább az előbbire szavazok és akkor a végén egy nagy pont és így is nagyon igazságtalan a dolog, de legalább vége van! :-))

    VálaszTörlés
  2. Önkéntelenül ránéztem a számlálóra és én voltan a 99.999. látogatód!!!!!!!!!!! :-))

    VálaszTörlés
  3. 100.110 ;)

    Örülök,hogy vége van a gázmizériának!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy kicsit legalább kevesebb lett ...

    VálaszTörlés
  5. Gusztustalan társaság...
    Komolyan mondom, mindenkit perelni kellene, akkor még ennyi se lenne!
    Csak ugye, alapból nem vagyunk ilyenek...
    :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig, ha icipicit jobban bele szeretném ásni magam, úgy rájuk lehetne húzni a vizes lepedőt!!!!

      Törlés
    2. Ismered a véleményem. :))

      Törlés