2013. február 14., csütörtök

Nem tartozunk...

....és gondolom a címmel mindent elárultam, a Valentin napot tartók táborába. De azt gondolom, hogy amit gyerekeim tartanak az még belefér az én, mi érték rendünkbe is.:-)
 Történt tegnap, hogy Bencén láttam a tipródást, hol vegyen csokit, a büfében, vagy a kisboltban? Sokadik elszólása után rákérdeztem, Valentin napra akar venni csokit Csengének(osztály társ)? A válasz igen, kicsit pirosodó arccal, majd átment a boltba, és a saját zsebpénzéből vett egy csokit, és apukáját megkérte, nyomtasson ki neki egy együttesről képet, amit oda adhat a kislánynak.;-)
Dávid, macsóbb ennél, ő biza kijelentette, nem fog ő senkinek adni csokit! Kinek is adna? És különben is a villanyvasuthoz gyűjt valamire. (pedig biztos adnak, de az olyan ciki..:-))))
Mesi meg,:- könyi, könyi, csak egy órára kérem a számítógépet?----volt az kettő is!:-) Egy fiúnak csinált valamit a gépen..(addig vagyok nyugodt míg ilyen dolgok mennek csak,-)


És én? Hát ilyenkor sütök valamit. Mivel Zsolti ma hosszúzik, így olyan dolgot szerettem volna amit lehet csomagolni. Limaránál láttam, meg utána Böbénél is (elnézést nem megy a link rakás most), ezt a mutatós szívecskét, és nem is Valentin napra, hanem Bálint, meg a szeretet és azért mert vannak nekem...:-) 

19 megjegyzés:

  1. Valentin-nap:Nálunk is dettó!!! :)
    Ezt a sütit Én is megcsináltam tavaly és nagy sikerre volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon mutatós süti, ügye?:-)

      Törlés
    2. Az biztos!Mondjuk öcsémnek nem éppen a szívecske jutott az eszébe...nah most vagy az Ő fantáziájával vannak gondok vagy Én voltam béna a formázásnál.

      Törlés
    3. Itt megtudod nézni:http://amindennapjainkcsengvelscsongorral.blogspot.hu/2012/02/inkabb-kajas-poszt.html

      Törlés
    4. rossz az aki rosszra gondol!:-DDDD
      Megnéztem a tieidet is, nagyon guszták!:-)

      Törlés
  2. Ó, én a címből nem a Valentin napra asszociáltam, hanem arra, hogy végre írt a Tigáz, hogy nem tartoztok, és már kezdtem nagyon megörülni...
    A sütik fantasztikusan szépek, nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy valószínűséggel, ilyen miatt soha nem lesz cím!:-( Ma adom fel az újabb levelet, ugyan válaszoljanak már rendesen arra a dologra, miért NEM gyártási hiba? És a becsült értéket, nekik az üzletszabályzat szerint 1 évre visszamenőleg, miért 15 hónappal számolták? Vagy lehet én nem tudom jól, hogy egy év 12 hónap????És soha normális szöveggel nem jön vissza, mintha robottal levelezgetnénk.:-( Sablonszöveg..Á, mindegy, nem is terhellek vele, lassan ugyis pontot kell rakni az ügy végére, és most a meccs állása, feléjük billent, fizetni kell, náluk van az Adu Ász, nekünk meg csend, ők soha, SOHA nem hibázhatnak!



      És képzeld a süti fantasztikusan finom, olyan pont kávéhoz illik! Lehetne mellette sokat beszélgetni...,-)

      Törlés
  3. Én el is felejtettem a Valentin napot és a gyerekek sem jelezték, hogy szeretnének tartani, de azért este biztos viszek nekik valamit, bár mire hazaérek alszanak.

    Anikó! Neked kamasz fiaid vannak, létezik, hogy egy ilyen hosszú lábú, nem ügyetlen gyerek akkorát essen ( nem láttam), hogy úgy megüssse mindkét térdét, hogy szó szerint fenéken csúszva kelljen ki reggel az ágyból?
    Tegnap Vió is esett egy nagyot, lehorzsolta a lábát és bekentük és ő nem hisztizett de Márkó, aki este futáskor ütötte meg mindkét térdét, járni is alig bírt... Komolyan nem tudom, hogy lehet- e nagy baja, mert bár zúzódtak a térdei -kékek, de nem dagadtak - , de annyira nem gáz szerintem. Ha ma is nyávog még délután, akkor elvisszük orvoshoz, de akkor is, olyan furcsa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, nekem nem furcsa, Bence, aki a fiatalabb 1 évvel, de viszont egy fejjel magasabb mint bátyja, állandóan kék zöld foltos a lába. Szerintem ahogy megnyúlnak nem érzékelik!:-) Meg a másik, hogy a növekedés miatt szokott fájni a lábuk, gondolom, ilyenkor érzékenyebb is!

      Törlés
  4. Nagyon szépek lettek a szívecskéid!! Én sem rajongok A Valentin napért, de szeretek még is készíteni mindig valami finomat erre az estére. Csak úgy szeretetből, szeretteimnek! Anikó próbáld ki ezt is brutál finom ,gyerkőcök imádni fogják. http://utazasagasztronomiaban.blogspot.hu/2013/02/habcsokos-rozsa.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!:-) Ezt is kipróbálom majd!
      Én is így vagyok a Valentín nappal, mint TE!:-)

      Törlés
  5. Én meg basszus idén elfelejtettem a fiamnak reggel odaadni a kis csokit, amit a barátnőjének elvihet. :( Tavaly is vitt, valahogy idén nem jutott eszünkbe. Amúgy mi nem ünnepeljük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi sem ünnepeljük, én sütit sütöttem nagy szeretettel mint mindig, de nem mondom hozzá, hogy boldog valenin napot!:-)))

      Törlés
  6. Mi sem csapunk nagy felhajtást, a süteményeid pedig nagyon jók lettek :) Gondolom az ízük is nagyon jó lehet :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom volt!!!!:-)Egyszer próbáld ki Te is!

      Törlés
  7. Mi sem ünnepeljük ;-) Szeretni e nélkül is lehet. A sütik jól néznek ki, és biztos nagyon finomak is :)

    VálaszTörlés
  8. Nálunk sincs külön ünnep, bár kaptam egy zoknit a hétvégén, ami a Valentin-napi kínálathoz volt kipakolva a lidl-ben, szívecskés is, meg még a talpamon is szivecskék vannak... :) Úgyhogy amerre járok, ott szívek teremnek.. :D
    A süti tényleg nagyon guszta, megennék most egyet. :) (úgyis lement már rólam az a három kiló, akár bele is fér)
    A gyerekek meg tök aranyosak lehetnek, ahogy készülnek. Nálunk még nincs ilyen senkinél. :)

    VálaszTörlés
  9. Szívecskés és meleg a zokni!:-))))

    Majd lassan Te is nézhetsz, hogy a fiúk ajándékoznak.;-)

    VálaszTörlés