2013. február 28., csütörtök

Ma...

...elvetettük Csengével a paradicsom magokat. Hogy van amelyikbe 2 szem került van amelyikben 12? Hát igen, ilyen a mag vetés, egy kétévessel. Utána mindent ültetni akart.:-)) Majd nem tudom honnan keveredett oda, de letakarta a konyharuhával amit ültetett.:-))) Tanul a lelkem, lehet sok kelt tésztát sütöttem mostanában? :-)))))
Ma amúgy is jó dolgom van, maradt borsóleves tegnapról, és mákos tészta lett mellé. Na az nem egy kihívás megcsinálni.;-) Meg a szokásos mosás, bár még nem mertem lekapni a hat adag ágyneműt kimosni. Süt a nap, de még nem az igazi. Persze, hiszen február van, de péntektől...Azért durva, hogy lapoztam a naptáron tegnap és szembesültem, jövőhéten már március, nem is az eleje. Jó lenne már kirándulni, olyan langyos, illatos tavaszi napon!

6 megjegyzés:

  1. Ma sem ültettünk. Ma kenyeret sütünk. :-)) Két rozsosat és két tönkölyt. És még ma sem süt a nap. Talán amikor kisüt, már nekem is lesz életkedvem? ! :-)) Akkor majd ültetünk. Meg kertészkedünk. Akkor nálunk is kerül 20 szem borsó egy kapavágásba. ;-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Én már tudom, finom lett a kenyérke..:-)))

      Törlés
  2. Nálunk sütött már, végre tavaszi hangulat lett!

    VálaszTörlés
  3. Felénk is szép idő volt ma:))

    Lemaradtam néhány posztodról,ma olvastam őket végig.Gratulálok a szép,nagy,kerek számhoz.Látom nem csak én időzök nálad szívesen.
    Aztán:nekem fiatalabb éveimben nem jött az érzés,hogy családra vágynék,későn értem meg rá.Semmit nem bánok,az én életemben ez így tökéletes.Viszont már tudom,ha a húszas éveimben vállaltam volna babát,akkor én sem álltam volna meg egynél.Vagy kettőnél.Esetleg háromnál.Úgyhogy ezért is jövök ide szívesen.Kicsit én is nagycsaládos leszek általad:)

    Nahát...mintha magamat látnám.Imádom a kertet,a veteményest,a fűszerágyásom,a virágokat.Ja,és nekem is van egy kétéves segítőm:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)Át is adom kicsit a családomat (dehogyis:-)))))
      Micsoda segítségek ezek a kétévesek!:-) Ma mondtam Zsoltinak mikor láttuk Csengét maszatolni, öntögetni a konyhában, míg főztem, nem kell ide drága játék...:-)

      Törlés