2013. február 27., szerda

Nálunk a tavasznak...

....több jele is van!:-)
Elsőnek meglátom a krókuszt a kiskertemben, és a tulipán hajtást! Látom a fákon az ébredést,földön a madarak hagyta magmaradványát, gyors söprésben van Zsolti, és már utálja, hogy az eddig hűtőként és lomtárnak használt asztal, még tele van az üres befőttes üveggel.:-)))
Majd a kirakott ruha, nem mondom, hogy nap illatosra, de megszárad.
Csengét be sem lehet hozni ebédelni...és a legjobban jellemző, két oldalról jön..egyik a szomszéd, autót porszívózik(biztos legálisan), nem egyet.
A másik oldalról, apósom kapirgálja a kertet, és bömbölteti rádiót! Na nem éppen, a jó ebédhez szól a nóta megy. Mivel ez nem politikai blog, így nem írom le milyen csatorna, én nem szeretem, az tutifix!
Ó, madár csicsergés....

8 megjegyzés:

  1. Bizony eljön lassan a nyitott ablakok ideje és tényleg nem könnyű minden szomszéd-zajt elviselni, de valamit valamiért.Ahol a finom tavaszillat bejut, néha jön vele a Jó ebédhez szól... is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bölcs válasz!:-))))Igazad van, és ez is csak átmeneti...

      Törlés
  2. Jaj de jó nálatok is tavasz van! Már annyira vártam, végre megjött. Csicseregnek ám a madarak, mégha nem hallod is a zajtól :) Addig is mindent a szemnek, és semmit a fülnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt határozottan tavasz van!:-)Végül is...
      Köszöntelek az új olvasóim között!:-))

      Törlés
  3. Itt még tegnap is szakadt az eső, annyira elég volt már belőle. Minden tocsog a vízben, sár van ahova lép az ember. Már nagyon nagyon kellene egy igazi meleg napsütés. Remélem holnaptól, március!!:) végre itt is tartósan jó lesz az idő. Kellene már metszenem, lemosó permeteznem, meg ilyenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem ma már nálatok sem esik, délen.
      Nagyon csapadékos volt a tél..Mondjuk még én sem metszettem, de ma elültetem a palántákat!

      Törlés
  4. Nálunk, tegnap éjszakára maradt nyitva véletlenül bukóra a nappali egyik ablaka, reggel vettem észre, de nem azért mert fáztam...
    Szép kertetek lehet!
    Már pár éve én is megfogadom, hogy nem veszek semmi újdonságot se a teraszra, se a kertbe, de az utolsó pillanatban mindig meggondolom magam...
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig variálok!:-)
      Igen, egyre jobb idő van, bár nem bánom, hogy nem hirtelen van meleg, jobb így!

      Törlés