2013. február 1., péntek

Igazi...

......ajándék idő volt ma is. Kis fejfájással megspékelve. De kit érdekel, mikor sütött a nap.:-)))
És nem vagyok hajlandó nézni az időjárás előrejelzést, hogy holnap megint eső, és zord és akár hó is...

Kint száradt a ruha, kint volt idei első, padon kettesben töltött kávézás. Csenge kivitte a motort, és egész délelőtt kint volt, nagy ásítozás ebédnél, én dörzsölöm a tenyerem, hogy mekkorát fog aludni! Szerintetek aludt? Á, már heti kétszer sem!:-(

Mai ebéd, töltött káposzta volt, és almás pitét sütöttem.

És hurrá, péntek! Suli-buli a gyerekeknek, éljen...

15 megjegyzés:

  1. Töltött káposzta? Kis füstölttel is? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, és cserépedényben sütve. :-) Nálunk mostanában így készül!

      Törlés
    2. Nálunk is. Isteni! :))

      Törlés
  2. Nálunk is hétágra sütött a nap. Sajnos egész nap az irodámban voltam, de mind a hat ablakon kiritkítottam a redőnyt, hogy érezzem a napocskát. Nagyon jó volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az embernek jobb a közérzete, meg egy kis remény, nemsokára ilyen idő lesz! Szép hétvégét Nektek!:-)

      Törlés
  3. Itt ugyan kellemes volt a hőmérséklet, de egész nap borult, szürke idő van, Bori pedig nem volt hajlandó kimenni, mert inkább bent "olvasott"...
    Már alig várom, hogy végre én is kint kávézhassak, de az majd még sokára lesz szerintem.

    Szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nálatok is jó idő volt. Remélem a szél szárítja a kertet, hogy lehessen építkezni. Bár holnapra megint esőt mondanak.:-(

      Törlés
  4. Jaj, de jó lenne, napocska! Itt esik és hideg van és jön a még hidegebb, meg a hó. De legalább maradna. De nem! Hétfőtől megint olvad. Nah, ezt nagyon utálom! Töltött káposzta, mmmm!!! Vaslábosban csülök sül majd hétvégén. ;-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, következőnek csülköt sütök majd!:-)))
      Átküldtem felétek a napsütést!:-))

      Törlés
  5. :-) Épp ma mondta a fiam, hogy meg kellene kérni anyukámat, készítsen töltött káposztát neki...
    Fejfájás itt is, nekem is. És most a kávé sem segített.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem Kristófnak csinál a Mama káposztát.:-)
      Nekem sem múlik a fejfájás, de kitartok, még nem vettem be gyógyszert.:-)

      Törlés
  6. Én is kiteregettem,és az ágyneműt is megszellőztettem:))
    Mi is sokat voltunk kint,aludt is a kisasszony vagy három órát délután.Bár ő mindig jól alszik.Ma viszont elég raplis volt idebent.

    Szép hétvégét nektek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azon gondolkodtam, mikor kellene a hat adag ágyneműt kimosni. Pont jó lett volna most. De azért remélem hamarosan jobb idő lesz.:-)
      Nektek is szép hétvégét!:-)

      Törlés
  7. Itt délutánra már borult volt, de délelőtt igazi tavasznak tűnt. Fejfájás stimmel, megspékelve még egy nagyon kemény izomfájdalmas nappal.
    Szép, örömteli hétvégét nektek.

    VálaszTörlés