2013. április 8., hétfő

Csenge száj!:-)

Leírom, mert elfelejtem, és olyan aranyos mostanában. Nem kezdett el hamar beszélni, sőt! Én nem aggódok, mert tudom ez azért van, mert körbeugráljuk öten, plusz a Mama. :-)))

Magát úgy hívja, Baba!
Cumit úgy, hogy muci. (nem cumizik, de mióta megtalálta a régi cumijait, be kellett rakni az ágyába.)
Várjál picit, vájál piszit.
Hagyjál békén, tisztán megy.:-))))Egyedül is!!!
Anya, Apa, Mesi, Dávid, Bence: Anya, Apa. Mesi, Dándó, Dádi, és ha mondom, nem, ő a Bence, akkor tisztán mondja a Bencét.
Napokban ha valamitől fél, mondja, hogy félek..félek. Ma a postára menet mondta, a messze hallott, építkezés hangjára.És a tévében a fiúk focit néztek, és ott mutattak egy festett arcot, arra. Különben életkori sajátosság, most jobban fél.
Légyszíves, lészci..gyorsan sokszor.:-)
És ami a lényeg, már ha mondok valamit, mindent ismétel. Mostanában állandóan mondja: Mi az, anya? És minden érdekli...majd megeszem ilyenkor(is) Édes kis hangja van,és ahogy formázza a szavakat:-) Ez is egy jó korszak!
(fogom én még azt mondani, fogd már be egy kicsit a szádat kislányom, csak egy kicsit!:-D)

 

18 megjegyzés:

  1. Ó, a gyermekcsicsergés...
    Én is azt várom per pillanat, hogy visszatérjen a R. -é...hiányzik.
    Szippantsd mind magadba...jó belőle töltekezni :)
    És milyen édes gyerek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Júlia!:-)
      Igen az ember mikor nem kapja meg, akkor hiányzik nagyon...jobbulást nektek!!!

      Törlés
  2. Csoda klassz korszak! Keresztfiam, a kisebb is ebben van és annyira jó, hogy mondasz valamit és azonnal megjegyzik, elismétlik, beépül a szótárukba! Tényleg zabálnivalók. Csenge különösen azzal a gyönyörű szemeivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha hallanád a hangját, elolvadok tőle, olyan csilingelő..:-)))

      Törlés
  3. Csengéd egy tündér:)
    Nagyon sok nagyon szép korszak van, de én ezt imádom a legjobban :) Nekem is van egy füzetkém, ahova a szókincseiket írogatom, Kristófnál meg már a legédesebb mondatait, milyen jó lesz évek múlva együtt visszaolvasgatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy bánom, hogy a nagyoknak nem írtam le....elfelejtettem, vagyis csak nagyon kevés marad meg bennem..

      Törlés
  4. Csenge nagyon helyes! És milyen jó, hogy már ilyeneket mond. Félix a közelében sem jár... :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy pár hónap közöttük, majd belejön ő is.
      De nálunk is a mutogatás a nagyon menő..:-)

      Törlés
  5. Jaj de nagyon aranyos :)
    Ahogy néztem a képet azon gondolkoztam kire hasonlíthat Csenge. Mind a kettőtökből van benne, de főleg az apjából :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő, egy nagyon vegyes gyerek, mindenkire hasonlít, de tényleg! Picikori képen, tiszta én, pl.:-)))

      Törlés
  6. De jóóó! Én is úgy szerettem ezt az időszakot :)és nem sokára megint hallhatom :)<3

    VálaszTörlés