2013. április 19., péntek

Végre madár csicsergős péntek...

...van. Én szoknyában, Csenge is, még van rajta ruha.:-)))
Kicsit tartok  a hétvégétől, mert fel kell szedni a fa burkolatot  a teraszon. Ugyanis, tegnap a sorozatoktól is jobb mókának tűnt, az egerek kettesével, való fogdosása, öten álltunk lesben. :-( De ha már a Tégla is állandóan szagolgat, el tudjátok képzelni, micsoda jó kis fészek lehet a fa alatt!:-((((És már nyomultak a bejárati ajtóhoz. Még csak az keljen, hogy bemenjenek...:-( Brrrrrrrr

Ja és péntek van, elfelejtem, hogy ilyenkor van az égetés, még jó, hogy ma szabadságra küldtem rozit!
Leszedem a medvehagymát, már be is dagasztottam a pogácsát, és belekevertem a medvehagymát. Ma ez lesz nasinak. Ebédre maradt még tegnapról egy kis wok zöldséges pulyka mell. És túrós tészta lesz, az ezt imádóknak, mint pl. én nekem!:-)

Nálunk három napos hétvége lesz, mert a gyerekeknek nem lesz hétfőn suli, mondjuk Zsoltinak menni kell délutánra dolgozni, így azért nem lesz teljes!

Mindenkinek csodaszép tavaszi hétvégét kívánok!!!(fotó;internet)

10 megjegyzés:

  1. Haza akarok menniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a hétvége....(éljen)! Remélem nagyon jól fog telni nektek is..

      Törlés
  2. Szép hétvégét Nektek. És remélem, sikerül felszámolni azt a fészket hamar.. :)
    Nálam nagyon rövid hétvége lesz, mert holnap is dolgozom, de sebaj... attól még süt a nap... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem Dius!

      Úgy szeretem az optimizmusodat!:-))

      Törlés
  3. Hihetetlen nem, hogy a múlt héten még kabátban voltunk kint, ma meg már szoknya és miegymás :) De jó ez így! Végre!!!
    Én irtózom az egerektől, úgyhogy ez ügyben (is) nagyon megértelek :)
    Csodaszép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ma már tiszta nyár volt! Nektek is szép hétvégét!:-)

      Törlés
  4. Egérmentes hétvégét! Még nem írtam, de szeretem a blogod új ruháját. És köszi a biggyesztéseket, nagyon motiválóan hat rám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,már biztos hogy fel kell szedni a padlót!:-(((( És akkor egérmentes lesz!
      De jó, hogy motíválók a biggyesztések!:-))) Örülök neki!!!!:-)

      Törlés
  5. Hát az egérfészek nem a legjobb, az egerek hajkurászása nem a legszórakoztatóbb program hétvégére. Kívánom, gyorsan sikerüljön elriasztani az egereket! :-)) Jó hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mondod?Jobb dolgot is el tudtam volna képzelni..:-(
      Neketek is jó hétvégét!

      Törlés