2013. április 18., csütörtök

LENNE....

Na most az a helyzet, hogy minden rózsás lenne....ha...LENNE HÁROM GYEREKSZOBA, vagyis négy az ideális esetben, de csak kettő van, azok sem nagyok. Egyikben Mesi van, a kicsit nagyobba a fiúk. Csenge velünk. ...ha ...LENNE HÁROM TÉVÉ  a saját szobában, de nincs csak egy tévénk a nappaliban! ...ha...LENNE HÁROM HŰTŐ,  na jó négy mert ugye mi ennénk valamit. Az mindig telepakolva, és minimum HÁROM NUTELLA, mert ezen képesek veszekedni, ezért is van ritkán. grrrrrrrrrr....ha....LENNE HÁROM FÜRDŐ SZOBA, vagy legalább négy, mert akkor nem menne a minden este cirkusz és a reggeli hajcihő, benne..:-( DE csak egy van! (mondjuk ebből lehetne egy még...)Majd LENNE HÁROM INAS, lehetne négy is, aki lesné minden kívánságát a jó népnek!!!!

Saaaaaajnos, NINCS! De van egy begyöpösödött, anyjuk, apjuk. Akik olyan konzervatívan nevelik a csemetéiket, hogy szegények sanyarú sorsban vannak. Én sem a haverjuként nem kezelik a gyermeküket, és még vannak elvásásaik is, még ha nem is nagyok. Cserében? Nem sok mindent kapnak, csak ha foci cipő kell? Holnap megnézzük, fiam. Felső kell lányom? Menjünk vissza nézzük meg...Új cipő? Persze fiam! Mit is szeretnek? Ilyen olyan finomságot? Veszek, sütök, főzök....
Gyere le apa focizni a patakra! Jó megyek, fiúk! Kell valami kislányom, persze...és gyere mesélek a történelemről kicsit...jó?

Viszonzás? Az van!!! Ajtó csapkodás, veszekedés...flgmáskodás...és a legszebb, utálok itthon lenni..na ez olyan szívet melengető mondat! Hogy az ember komolyan elgondolkodik! Miért is csinálom???? Ja, mert szeretem őket, és az anyjuk vagyok? Na igen, ez a szerencse...

Mai biggyesztés, wokos zöldség, meg pulyka mell, rizzsel. Csak hogy valami jó is legyen a bejegyzésben.

Mert amúgy ezek mindennapi dolgok, belesimulok, és csak néha akadok ki, pl tegnap este!:-)
 

11 megjegyzés:

  1. :) Sok erőt- nem olyan rossz a helyzet!( Olyan édesen írod, hogy tényleg nem is tűnik nagy dolognak.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, főleg a Te utolsó bejegyzésed után.:-) Még el is szégyeltem magam!!!:-)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. túl sok volt benne az elütés azért töröltem ezt: Ahogy leírod rögtön nem nagy dolog, de napi szinten megélni igenis az!
    És az is az, hogy ti sem vagytok sosem gyerekek nélkül, mint ahogy mi sem, pedig csak néha egy picikét, annyira jó lenne, de nem, mert nincs rá lehetőség így mindent együtt csinálunk mindig és szép lassan egymás agyára megyünk, - a sajátunkéra is a folytonos neveléssel. És persze ők a miénkre azzal, hogy mindent 1000x el kell mondani nekik, még sem csinálják.
    A nap rutin az ami a legkiakasztóbb ,hogy ugyanazokért a dolgokért veszekszünk hiába és tényleg a lelkét kiteszi az ember az ember a gyerekeiért ők meg ? - mert hát nekik ez mindig is így volt, így természetes, mit törjék magukat.... -
    Én szeretem ha néha kiakadsz mert akkor látom, hogy azért nálatok sem tökéletes minden :)
    Amúgy nálunk a lányok egy szobában vannak 3-an, Viónak galéria ágya van, a kicsiknek pedig emeletes. Viónak így lett saját birodalma. Márkónak van csak külön szobája. Tv van több, de így is lehet rajta veszekedni a nutelláról meg leszoktak mostanában :)
    Én betenném Csengét Mesihez a helyedben, úgy is max. aludni járnak csak be a szobába a kicsik, amúgy ott vannak mindig ahol mindenki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes? Hát attól messze vagyunk, tudod, mint Makó...:-)
      Nálunk mind a háromnak galéria ágya van. Mesinek meg kicsi szobája, úgyhogy oda még egy ágy nem fér el. Variálunk, majd ha nagyobb lesz Csenge, lehet lejövünk a nappaliba mi, és a három szobával variálunk, de MAJD!
      Amúgy mindenki mindig, egy rakáson...:-))))

      Törlés
  4. Jaj, hát én is mindig azt mondtam a szüleimnek, hogy utálok otthon lakni, meg hogy világgá megyek és kényszervallattam őket, hogy vallják be: igen is én örökbefogadott gyerek vagyok, mert én ide nem passzolok! Erre szokta mondani apum, hogy örökbe nem fogadtak, de tuti elcseréltek a kórházban! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, néha én is csak nézek? Biztos, hogy az enyémek???:-))) De mikor valami jót csinálnak...na akkor is...:-))))

      Törlés
  5. Nyugodjál meg az tegnap este volt!:-) Ma már biztos egészen más lesz! Elhiszem hogy néha telítődik az ember az ilyen felgyülemlett problémákkal, most kiírtad magadból és holnap már olyan sok szép dolgot olvasunk majd a bejegyzésedben ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGen, várom is mi lesz ma????:-)))
      Szép volt ez a bejegyzés is,az élet sója, tudod!:-))))

      Törlés
  6. "Ha volna két életem, tudnám, amit ma nem.
    Bár volna két életem, hinnék mindenkiben!"
    Piramis után szabadon. Akkor talál beleférne minden, ami ma nem és könnyebben venné az ember, amit ma nem. Ha volna két életünk... viszont így ezzel az eggyel kell valahogy zöldágra vergődnünk! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon jó,pont telibe talált!:-)))
      Azért jó,hogy nincs kétéletünk!!!!

      Törlés