2013. április 1., hétfő

Szép volt...

...a mai nap!

Írtam már sokszor, nem erre a világra való vagyok. Én szeretem az ünnepeket. Még ha nem is tudjuk úgy megélni, mint anno, régen. Nem is lehet, sok mindent nem tudok úgy megélni, ahogy szeretném.
Örült  a lelkem, mert jöttek a fiúk, Mesihez locsolkodni. Verset is mondtak, aranyosak voltak. Mi fiaink csak a családhoz mentek. Meg ide a szomszédba, de sajnos nem voltak otthon.

Volt még valami, ami nagyon jólesett ma!  Kicsi visszajelzés, mégis jól csináljuk a szülőséget. Talán csak kisebb hibákat vétünk. :-)

Lesz a napokban egy hosszabb bejegyzés egy témában. Számomra érdekes...remélem nektek is elgondolkodtató lesz! Csak nem most szeretném írni. Ehhez kell nekem a nyugalom, egyedüllét(?), majd!:-)

Addig is pihenjetek jól! 

2 megjegyzés:

  1. Így Utólag kívánok Nektek Kellemes Ünnepeket, bár már lekéstem róla :P

    VálaszTörlés