2013. április 22., hétfő

Jó volt a hétvége!

Volt benne minden..Szombaton felszedték a fiúk a fa burkolatot a teraszon, előtte való este, még három egeret fogtak. Szépen kitakarították alatta,és vissza rakták. Fészküket nem találták meg, csak több luk árulkodott a "valami lehet ott". Egyik egér már szökött be a konyhába, de megfogták. Én meg annyira örültem neki, hogy most aztán már végre, egér mentesek vagyunk. Erre délután, Zsolti szól, hogy a konyhában, a pulton, rohangál egy egér. Gondolhatjátok...:-( És bár azóta nem látjuk nem halljuk, hol lehet..de a csapdába sem ment bele.:-( Macskát AKAROK!!! Zsolti szerint ne parázzak, majd ha éhes előjön...ja, majd mikor egyedül vagyok a konyhában....

Na de süt a napocska, már igazi szép idő volt, és csak kisebb ijesztgetés volt szombaton, csendes esővel, na mikor? Igen mikor meggyújtottuk a tüzet, hogy szalonnát süssünk, de mit nekünk egy kis eső?
És tegnap, pihentünk..két hiszti között. Meg sétáltunk, meg ping-pongoztunk...jó volt!

2 megjegyzés:

  1. Jó is, mikor így zajlik az élet! Mi is sokat voltunk kint, dolgoztunk az udvarom, szépítgettünk ezt-azt, virágokat ültettünk. Volt görkorizás (csakis a gyerek ) és tegnap végre kint ebédeltünk az udvaron! Ez volt a legjobb. Szép hetet kívánok nektek:-)

    VálaszTörlés
  2. Addig míg, nem egy madár randalíroz a konyhában, addig nincs baj. Ezért megértem az egérrel szemben támasztott kifogásodat. De valahogy én sem szeretném, hogy a pulton szambázzon! :-)) Szóval kívánom, hogy minél előbb besétáljon a csapdában ez az állat! :-))

    VálaszTörlés