2013. április 23., kedd

Díjat kaptam!:-)

Köszönöm Dittitől! Legjobbkor, megint zajlik az élet. De legalább át tudom gondolni, mit is akarok leírni!


Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

Hozzáteszem, nem szeretem a direkt dolgokat, de most örültem neki, nagyon! Főleg amit írt nekem ott! Köszönöm Ditti, és jobbulást!

Elsőnek, Dominikának küldöm a díjat! Hozzám nagyon közel áll! Mert olyan őszinte, nagyon kedves, és a sok harcot Ő is vívja, mint én, mindenben!:-)

Másodiknak, Alexandrának küldöm! Szeretem, a friss, fiatalos , mindig mindenkihez őszinte érdeklődést mutató, énjét!:-)

Harmadiknak, Drága Barátnőmnek küldöm, aki nagyon nagyon el van foglalva, de sokat gondolok Rád, Bettus! :-)

Negyediket, Júliának küldöm. Nem tudom mennyire szeret díjat kapni! De annyit tanultam tőle. És tanulok tőle minden nap, hogy hihetetlen. Ha nem ír semmit, akkor is érzem a jelenlétét. És ez mindig pozitívan tölt fel!


Ötödiket,, hatodikat...85.-et is küldöm, tudja mindenki, kinek, kinek...:-))) Mert jó nekem nagyon, hogy vagytok!!! Köszönöm!:-)

7 megjegyzés:

  1. Ó, hát, én most zavarba is jöttem... :-))
    Nagyon kedves vagy, köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. :)Köszönöm.
    Egyelőre szó nélkül maradtam- olyan túl szép, hogy igaz legyen( mármint, hogy én ilyen jó fej vagyok), de megbarátkozom vele, és természetesen folytatom.
    Én hiú ember vagyok- örülök a díjaknak :)))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, köszönöm szépen! Pedig meg sem érdemlem igazán, hiszen mostanában olvasni is alig-alig, nemhogy írni...
    De nagyon jól esett, egészen meghatódtam.:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Annyira jól esik, hogy gondoltál rám :) Igazán feldobtad a napomat!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Éva!:-)
    És mindenkinek.....-)

    VálaszTörlés
  6. Megérdemelted ezt a díjacskát, csak így tovább! Puszi! :)

    VálaszTörlés