2013. április 9., kedd

Van kedvetek...

...játszani a gondolattal? :-)
Csukjátok be szemeteket, ja mégsem, mert akkor nem tudjátok elolvasni....:-DDDD
Szóval gondoljátok el, most mit szeretnétek nagyon?  Lehet hirtelen válasz, lehet jól megrágott gondolat is!

Én is elárulom mit szeretnék most nagyon. Valaki azt mondaná nekem, mehetünk  Pünkösdkor a Csíksomlyói búcsúba. Vonattal mennénk, elemózsia a kosárban...lenne jó kis szállásunk..Elképzelem ahogy megérkeznénk a vonattal....Na én gondoltam!:-))) Ez csak gondolat lesz...de nem baj!

Bátran írjátok meg, nagyon érdekel!:-)

 

37 megjegyzés:

  1. Gondoltam, de ma még nem jött össze az, amire vágytam :-(

    VálaszTörlés
  2. Szeretném a mai napot kitörölni és holnap tiszta lappal indulni a hisztis 3 évesemmel! :( :)
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos semmi út nem mondok, ha csak árnyalatnyit lesz jobb ma? :-)
      Mi fél hat óta nyomjuk keményen a hisztit! Tudod, fogjuk a frontra...:-)

      Törlés
  3. A gondolatnak hatalma van, teremtő ereje!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen szép mondat! Tudod azért tapasztalom, sajnos a nagyobb dolgoknál nem működik nálam, ha működne, akkor már Őrségben lennénk pár éve...

      Törlés
  4. Kettőt is ér gondolni?
    Szeretnék egy étteremben hagymás rostélyost enni (jó sok hagymával).
    És szeretnék ott lenni aug. 30-án az Arénában az István, a királyon a férjemmel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ér!:-)
      Remélem ott lesztek!!!!

      Én maradi vagyok, nem tetszik a szereposztás, és a rendezés..de ez az én problémám...

      Törlés
  5. Szeretnek vegre egy sajat hazat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánom így legyen! De előtte még egy nagy dolog fog nemsokára veled történni, és milyen jó lesz az, vagyis ő!:-))))

      Törlés
  6. Nem írom le, csak jó erősen gondolok rá. Ahogy tettem/tettük majdnem négy éve is...:-)
    És most olyan jó lenne ülni a szőnyegen Nálatok, jónéhány pálinka és lilahagymás zsíros kenyér után, és nézni valamit a tévében, amit nem is látunk, mert csak vihorászunk, mint a tinilányok...
    No, ez már kettő volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izgalmas! És erősen gondolok rá én is, de csak neked...:-)))
      Pálinka, lilahagymés zsíroskenyér...no igen, de jó is volt!:-D

      Törlés
  7. Én csak arra vágyom, hogy mindenki legyen egészséges a családomban!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajni, és is azt kívánom tiszta szívből Neked!!!

      Törlés
  8. Napsütésre vágyom és szabad időre- egy hétre akár itthon is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán nálatok is süt a nap...
      Elhiszem, hogy vágysz a szabad időre!!!

      Törlés
  9. Én álmomban hosszú fehér szoknyában és barna csizmában, nagy karimájú kalapban sétálok egy toszkánai birtokon, régi kőházzal a birtok szélén. Nyomomban kutyák rohangálnak, és csirkék vesznek körül... Kezemben frissen szedett virágcsokor, a kinti asztalon álló vázába rakom és ülök a kis traktoromban és megyek a szőlőmben vagy az olajfás sorok között és dolgozom reggeltől estig, hogy aztán este boldogan üljek le a fűbe kezemben egy pohár borral. Jaj de szeretném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És képzeld én a szomszédod vagyok! Átjössz hozzám egy finom borra? Lesz mellette egy kis finomság is!:-))))

      Törlés
  10. Azt hiszem ezt egyszer meg is írom a blogomban...

    VálaszTörlés
  11. Én csak arra,mire már lassan 5 éve...hogy terhes maradjak...

    VálaszTörlés
  12. Gondoltam, nem nem tárgy ..., se nem személy, ezeken már túl vagyok. Szóval: egyik reggel arra ébredek, hogy Frau Drieling hív és ajánl egy remek kis állást az egyetemen maga mellett. Vagy jön egy emil/ levél, hogy taníthatok egy suliban. Lehet az középiskola és nyelviskola is. Csak taníthassak már végre!

    VálaszTörlés
  13. Egy nagy utazást, akármerre :)

    VálaszTörlés
  14. Én csak szeretnék holnap délután ott lenni, ahol a férjem, mellette, vele. Csak ennyit árulhatok el... :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Dominika, hányszor mondtam már, utálok várni!:-))))
      Gondolok Rátok holnap délután...

      Törlés
  15. Leszámítva a személyesebb vágyaimat( term. agyerekkel kapcsolatosak)- mi lenne, ha Csíksomlyóról hazafelé menet pihenőt tartanátok nálunk...?( Akkor esetleg nem vonatos az utazás, de megéri, nem? :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondom, ha elmennénk, benéznénk hozzátok, naná!
      Csak a realivitások talaján maradva, ennek kicsi, nagyon kicsi az esélye, hogy mi odamenjünk, sajnos!:-(

      Törlés
    2. Nem olyan nagy dolog...:)S ha valamit az ember nagyon akar....:)

      Törlés
  16. Hirtelen olyan sok minden ugrott be, hogy nem is tudom melyiket írjam le. Úgyhogy csak összeszorítom a szemeimet és jó erősen rákoncentrálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koncentrálok én is, bár rossz, hogy nem tudom mire koncentráljak!:-))))

      Törlés
  17. Írjam? :) Jövőre egy 4.baba :))de ez titok még! :))

    VálaszTörlés
  18. Megint suhanni bicóval, mint régen... zene a fülemben, és teli torokból énekelek a két falu közti határban... ez az egyedüllétes rész.
    Vagy, ha nem egyedül, akkor elöl a kicsi, hátul a nagy, és tekerek velük :)
    Ami könnycsalogató álom, hogy kirándulok velük apával együtt a Fehér-dombokra, és látom az arcukon épp azt a boldogságot, amit én is éreztem gyerekként, szabadok, szaladnak előre és övék a világ :) ...a mi kis falunk birodalmában.

    VálaszTörlés
  19. Ez nemsokára teljesül. Mert én már tudom milyen jó ez!!!!

    VálaszTörlés