2013. április 3., szerda

Három éve....

....egy csodaszép húsvéti, meleg, tavaszi nap volt! Éppen kirándulni mentünk. Élveztük a napsütést, az ébredő természetet. Én boldog voltam, már tudtam, pocakomban van Csenge!:-)
De ez még a  mi titkunk volt! Messze távol, Drága Barátnőm tudta csak a titkunkat. Mindenkinek mondtam volna, de az eleje még annyira bizonytalan.
Hegyre fel, hegyről le...én meg csak vigyorogtam, mindenen. Csipog a telefonom, izgatottan nézem meg. Könnybe lábad a szemem, és szaladok Zsoltihoz, nézd, nézd....Igen, megszületett Bettusék csodaszép kislánya, Borcsa! Gyönyörűek voltak a lányok, azt a mosolyt sosem fogom elfelejteni amit akkor láttam mikor Borcsira néz Anyukája!:-) Én megnyugodva, szinte mámorban kirándultam tovább!

Drága Borcsa, Isten éltessen harmadik szülinapodon! Világon a legjobb helyre születtél, annyira várt már Anyukád, és Apukádnak is a sok nehéz percben, meghozod a reményt!
Már óvodás nagy lány vagy! Okos, ügyes, és kedves! Legyen a mai napod, vidám, gyönyörű!!!!
Hiányoztok....

4 megjegyzés:

  1. Most itt bőgök a gép előtt...

    Köszönöm, köszönjük szépen, Drága Barátnőm! Az első voltál annak idején, aki tudta, hogy Bori megszületett (persze rajtunk kívül), és Ti is nagyon hiányoztok nekünk!

    Nagyon szép napot kívánok mindannyiótoknak, és köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Születésnapot Borcsa!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot Borcsa!Gondtalan, vidám gyermekkort kívánok Neked szeretettel!

    VálaszTörlés
  4. Ez igen szép lányok! Boldogságot a szülinaposnak is és mindnyájatoknak! Így együtt, így barátságban, szeretetben. :))

    VálaszTörlés