2013. április 8., hétfő

Igazoltan...

...távol! Mert most jöttünk be Csengével a kertből. Fáradtan, koszosan!:-) Végre!!!
Valahova küldjek egy kis meleget, napsütést?
Kiraktuk a leandert, vagyis a nagyok kint voltak, most a kicsik is kijöttek, meg a babér, jázmin is, és az egy áttelelt muskátli is kint van. Tegnap elültettük az újhagymát és a borsót, ami remélem jó lesz majd csemegézni. Zsolti csinált egy lemosó permetezést, rengeteg a virág bimbó a barack fán. Nagyon izgulok, hogy sikerüljön,  jól beporozni a méhecskéknek, mert nagyon szeretnék idén sok lekvárt befőzni.:-))
Megcsináltam a teraszt is, lehet rámolni ott is, de rajtam nem múlik most már, felszámoltam a spejzt onnan.:-) Felszabadítottam az asztalt a lomok alól. Körberaktam székekkel,  kint is lehet enni már.:-) Jó lenne ha hétvégén is ilyen szép idő lesz, akkor  bográcsolni kéne valamit.

Csenge annyira elfáradt ma, délután nem akart menni aludni, most meg álmos, na ez nem azt jelenti, hogy szépen eldől a kanapén, ááááááááááááá, megy a hiszti, nyifi, nyafi.. Megyek megrágom a husikáját...:-)))
 

13 megjegyzés:

  1. Az a jó kis grillezés is úgy hiányzik már!Remélem igazad lesz és a hétvégén már lehet kinn ülni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó lenne, ma nem süt a napocska, hűvösebb is van!

      Törlés
  2. Két botot nyomj Zsolti markába, zavard a Dunára és lesz bográcsozni való. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam én, csak elfeledtem idézőjelek közé tenni. :)))

      Törlés
  3. Mi is nemrég jöttünk be:)

    Én meg azon izgultam,hogy felébredjen időben a kisasszony,hogy sokat kint lehessünk.Jól elfáradt,most csak üldögél a kanapén,erősíti magát a fürdéshez:)
    Imádom az ilyen melengető tavaszi napokat:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap nekem is nagyon elfáradt Csenge, de ma könyörtelenül leraktam, alszik is..:-)

      Törlés
  4. Már erre mifelénk is alakul a tavasz, ugyan meleg még nincs, de legalább süt a nap! Az én leandereim is felkerültek végre a pincéből, majd a hétvégén átültetem, megnyesegetem őket. Kellemes pihenést kívánok a nagy munka után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánom hogy Szomorócon is süssön már a napocska. :-)
      Vissza szoktad nagyon nyírni a leandert? Azon gondolkoztam az imént, mennyire nyírjam vissza...

      Törlés
    2. Nem szoktam túlságosan, de valahogy mindig adja magát. Tavaly pld. volt egy, amelyik a téli hónapok alatt a sötét pincében teljesen tönkrement, na azt teljesen visszavágtam. Viszont olyan nagyot nőtt a múlt nyáron, hogy már nem is látszik, mennyire megkopasztottam szegényt. Úgy olvastam, hogy legalább 2 évente teljes átültetés is kell nekik, na nálunk annak most jött el az ideje.

      Törlés
    3. Köszi a választ!:-) A vanilia illatú tiszta tetű, akkor azt megnyesem,hagyom alulról érvényesüljön, a másik nem tetves azt hagyom!:-)
      Átültetni nekem is kellene..
      Jó munkát neked is hozzá!

      Törlés
  5. Nálunk még hideg volt, de lgalább a nap sütött, ha az idő is megengedi én i vetek a hétvégén- már csak meg kell találnom a "spenót fa" magjait:)

    VálaszTörlés