2013. április 19., péntek

Valaki....

....mondja már meg, milyen az,mikor pihent valaki? Magától fekszik, magától kel, és a wc ajtót sem törik rá mikor épp a szükségét végzi? Milyen az, ha azt csinálsz amit akarsz?

Ma játszótéren voltunk. Édes, aranyos,fürtös, kék szemű, csoda lány, irtó jól érezte magát. Majd hazafelé..olyan hisztit levágott, hogy a csorda marha különbül közlekedett volna, mint mi tettük...Velem volt egy kamasz, egy háromnegyed kamasz,egy visító kétéves, apa biciklivel, egy roller, egy baba kocsi. A majdnem kamasz karatén.... Jól nézhettünk ki!!!!
Az élet szép, slalalalala Amúgy tényleg!!!!

10 megjegyzés:

  1. Hasonló élményem volt. Úgy mentem el futni, hogy a lányom is ott volt, anyum biciklizett addig vele mögöttem. Nehogy már otthon maradjon, amig én "szórakozom". Mi volt a hála? Visítás hazáig, hogy köszi anya, mert nem fért be az autóba a biciklije és reggelig a mamáéknál marad. Na ezért most gonosz lettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsodaproblémák! De nekik igen, csak akkor ott, nem valamikönnyű elviselni!:-))))

      Törlés
  2. Anikó, pont úgy néztetek ki, mint egy normális család:) Ez mindenhol így van, ahol meg több a gyerek, ott a káosz csak fokozódik, de legalább nincs idő unatkozni, tépelődni az életen:) Nálunk volt tavaly nyáron ilyen pihenős nap, több is, mert a kisebbek nyaraltak, ritka pillanatok, nagyon élveztem, de a végén már valahogy túl nagy volt a csönd és a nyugalom. Szép hosszú hétvégét nektek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erzsi! Igen,nekem is csak a szám jár,hiányoznának nagyon!:-)

      Törlés
  3. Életszerű, életszagú. Kis család kirándul. És képzeld! Mi hárman is tudunk így kinézni, mint Ti öten! :-)) Akkor most kinél is van nagyobb rend? ;-D

    Ja! Amúgy a tengerpartodra nagyon szívesen elmennék, mondjuk Veled, kávézni! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere, gyere...:-)
      Pontosan! Életszagú, életszerű...

      Törlés
  4. :))) Nahhh, ha azt mondom, hogy az én 11 évesem ismét tud hisztizni az vigasztalna?? :DDD Volt egy kis csönd, de most megint bontogat(ja)ná a szárnyait! :) Amúgy meg akinek gyereke van főleg kicsi nincs ideje pihenni. :) Pedig de jó is lenne, igaz számat befogom, mert én tulképpen reggel, mármint hétvégén, ha épp nem dolgozom addig alszom amíg csak lehet. Naná, hogy hamarabb felébredek. Úgy cirka 20 éve nem tudom milyen az ha azt csinálsz amit akarsz. :) Jól megvigasztaltalak? :))) No, komolyra fordítva: sokszor jár az eszembe, hogy de jó is lenne néhány napot (de tényleg csak néhányat, mert aztán meg hiányoznának) csak úgy ülni, vagy feküdni és csinálni a semmit. Ez van. Illetve ez nincs. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem nagyon vígasztal, van nekem is majdnem12éves is..:-) Az is tud, csak már nem a földön fetreng közben.:-)))
      Igen, nincs ilyen! De legalább vágyakozhatunk rá....:-)))))

      Törlés
  5. Hidd el...vagyis tudod te jól azt,hogy nem lenne jobb,ha pihent lennél...mert akkor nem lennének ŐK:) De értelek azért..én amikor pihent vagyok,általában unatkozom is:)

    VálaszTörlés